Na Vianoce budem doma

by - 23.11.23


Na Vianoce budem doma
Silvia Demovičová



Pôvodný názov: -
Žáner: Romantika/YA
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Verbarium
 

Keď sa nečakane zmenia plány a zimné počasie spôsobí problémy na železniciach, cestujúci musia prečkať treskúcu zimu na vlakovej stanici. 
Vysokoškoláčka Lea je jednou z cestujúcich, ktorej táto nepríjemná udalosť nenahrala práve do kariet. Tešila sa na vianočné chvíle strávené so svojou milovanou rodinou v príjemnej atmosfére a všetko sa to môže ľahko zvrtnúť. 
Filip cestuje inkognito. Keď sa títo dvaja cudzinci stretnú veští to veľa spoločných chvíľ, humoru a mnoho zážitkov, ktoré by nikdy v  živote nezažili nebyť jeden druhého. 
Vianoce sú takmer na spadnutie, no čo ak zaúraduje vianočný zázrak a podarí sa im obom splniť vianočné sľuby? 
        
  
S tou bláznivou santovskou čapicou nebolo možné prehliadnuť ťa. Chcel som si ťa obzrieť. Normálne som sa predbehol, len aby som ti mohol pomôcť s batožinou.“     

 
Nebudem klamať, keď poviem, že ma táto vianočná kniha zaujala prekrásnou jednoduchou obálkou, ktorá vystihuje celý príbeh a ešte tou vianočnou tématikou. Milujem vianočné obdobie a všetko s ním spojené. 
Keď mi kniha dorazila nevedela som sa vynadívať. Doslova Vianoce v ruke. 😍 
Hneď ako som sa do príbehu pustila, od prvej stránky som bola zaujatá všetkým, čo sa dialo. Autorka nás priamo vtiahla do deja.
Už vám to musím povedať. Toto je vianočná dokonalosť! Kniha na totálne zamilovanie sa ♥. 
Sama som bola z tohto príbehu, ktorý je označený ako Young Adult prekvapená. Podľa mňa je to beletria pre všetky krásne ženské duše. Príbeh na pohladenie čitateľskej duše. Dávno som nezažila takéto knižno-čitateľské súznenie.
Hlavné postavy Lea a Filip cestujú nedobrovoľne naprieč celým Slovenskom a spoznávajú nové miesta a mestá, ľudí a zbierajú zážitky, či spomienky za pár dní, ktoré im už nikdy nikto nevezme. Nikdy predtým sa nevideli, no ich duše sa poznajú minimálne sto rokov. 
Tento príbeh vo vás vyvolá veľa humoru, veľa lásky, veľa smutných chvíľ a navodí vám vianočnú atmosféru. Táto kniha je to, čo chcete čítať. 
Ja tvrdím a dôkazom mi je aj tento knižný skvost, že slovenskí spisovatelia sú niekedy lepší ako tí zahraniční a rozhodne by sme im mali dať šancu. Verím, že pri tomto príbehu sa nasmejete a zamilujete. Ide o krásne zobrazenie mladej lásky (kľudne aj pre mladšie ročníky, pretože kniha je slušná 😉), ochoty pomáhať, dobrosrdečnosti a rozhodne obsahuje silné ponaučenie pre každého. Veľmi oceňujem, že autorka príbeh zasadila do nášho krásneho slovenského prostredia.
 
Ešte posledné slová, pretože tento príbeh mi bude dlho rezonovať v hlave.
 
Milujem! 
Tak mi tento príbeh sadol, presne toto som práve potrebovala, tieto emócie a chvíle. Asi ho budem čítať každé Vianoce 💖.
 
Dúfam, že Silvi nám ešte veľa takýchto skvelých kníh napíše. 
 

 
 
Nesmierne ďakujem autorke Silvii Demovičovej, že mi umožnila dostať sa k tejto nádhernej knihe 💗. 
 
Knihu si musíte kúpiť aj vy napríklad tu:
 



   
 
 
 




 
- ste už pripravení na Vianoce? 
vaša Miška💜














 



You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *