Birthday Girl

by - 6.3.24


Birthday Girl
Penelope Douglas


Pôvodný názov: Birthday Girl
Žáner: Romantika, Erotika, New Adult
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo:
Pandora
 

Jordan si popri škole privyrába v miestnom bare, aby mohla splácať so svojim priateľom nájom. Keď sa ale na jej narodeniny neukáže, rozhodne sa ísť sama do kina. Práve tam spoznáva príjemného muža, ktorý sa jej dosť zapáči. Je taký iný, taký dospelý a cíti sa pri ňom dobre. Tento muž je ale o dosť starší a Jordan má predsa svojho priateľa.
 
O pár minút ju čaká nemilé prekvapenie. Jej priateľ je v problémoch a tento sexy chlap je jeho otec. Jordan sa to nechce ani veriť, no nevadí, veď ho nebude tak často stretávať. Iba žeby...
 
Jordan aj jej priateľ Cole sa musia vysťahovať z bytu a ujme sa ich práve jeho otec. Neveští to nič dobré, pretože obaja k sebe prejavujú isté sympatie, no vedia, kde sú hranice a neprekročia ich.
 
Cole sa ale nespráva príliš ukážkovo. Trávi doma s Jordan málo času, je k nej nevrlý a častokrát je doma s jeho otcom.
 
Ona je veľmi milá, ústretová, nápomocná, zodpovedná a starostlivá mladá žena, zatiaľčo Cole je bezstarostný chalan, ktorého nič netrápi. Pike je jeho opakom. Príťažlivý, rozumný, starostlivý muž, ktorý sa chce o svojho syna postarať a dokázať mu, že mu vždy išlo len o synovo blaho. Od Jordan si dáva odstup a všetko vyzerá viac-menej v poriadku.
 
Vzájomné priťahovanie, tlejúca vášeň a láska sú silnejšie ako vekový rozdiel a nefungujúca láska.
Dokáže táto láska spáliť všetko naokolo a postaviť sa stereotypom? 


 

Dúfam, že ma miluješ, lebo ja ťa milujem ako blázon a budem ťa chcieť do konca života. Snažil som sa držať bokom, lebo som si myslel, že je to správne, ale už to, doriti, nedokážem. Potrebujem ťa a milujem ťa.“     

 
Birthday Girl bola moja prvá kniha od známej autorky Penelope Douglas a ja som veľmi rada, že som začala práve s touto, pretože to bolo také príjemné čítanie plné "zakázanej" lásky a krásnych okamihov.
 
Táto kniha sa radí medzi slow-burn romantiku. To znamená, že sa vzťah pomaly buduje a hlavné postavy do toho bezhlavo nevpadnú na prvých stránkach. Pekne si svoj vzťah budujú naprieč celou knihou.
 
Mne sa tento príbeh veľmi páčil. Pike je jedna úžasná mužská knižná postava, ktorá bola stelesnením všetkého dobrého a krásneho zároveň. Taký ten typ muža, ktorý si váži ženy, pomáha im a neodmietne pomôcť ani tej najnepríjemnejšej žene pod slnkom. 
 
V tejto knihe sú rozoberané mnohé "tabu" témy a ja som rada, že dostávajú svoj priestor, pretože toxické vzťahy nie sú žiadna výhra v lotérii.
 
Takže, ak máte radi knihy s jemne rozbiehajúcou sa romantikou, ktorá vyústi do niečoho krásne silného a erotického, nech sa páči, toto je napísané pre nás.   
  
Obrázok príbehového pinu

 
 
Srdečne ďakujem za Birthday Girl a recenzný výtlačok vydavateľstvu Pandora ♥.
 

 


 



 
- príjemné a pohodlné čítanie vám prajem,
Miška💜




















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *