Letušky

by - 2.3.24


Letušky
Katarína Kuniková


Pôvodný názov: -
Žáner: Romantika
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo:
Mafra/Evitovky
 

Linda sa narodila v malej neznámej dedine, kde ráno vstávala so sliepkami a večer chodila s nimi spávať. Ako jedináčik pomáhala svojím rodičom pri statku alebo v záhrade. V dedine žila iba jedna jej kamarátka a ju tento život prestával baviť. Chcela niečo dosiahnuť, ujsť z malej dedinky a zažiť skutočný život. Ako cieľ si stanovila stať sa letuškou. 
Keď sa jej to podarilo, bola celá nadšená. Jej rodičia až takí šťastní veru neboli, no nemohli jej to vyhovoriť. Jej sen sa stal skutočnosťou a jej životom. Nevedela si už predstaviť ani jeden deň bez oblakov a šíreho neba nad sebou. V nebi bola doma.
Linda zažíva všelijaké chvíle, stretáva mnoho ľudí, pracuje s rôznymi kolegami, trávi dlhé noci v lietadle a dni dospáva. Aj taký je jej život, no nič z toho neľutuje a do práce sa vždy teší.
Ťažšie je to už s budovaním si vzťahu. Kto chce vzťah na diaľku a s letuškou, ktoré sú vraj "prelietavé"? 
Linda žije len pre svoju prácu a na chlapov nemá veľmi čas. Po poslednou vzťahu so svojím kolegom tomu všetkému dáva voľný priestor. 
Keď sa ale v jej zornom poli objaví sexy muž a nedokáže ho dostať z hlavy, nabúra jej všetky stanovené pravidlá? Alebo to bude len chvíľková záležitosť ... 
 


       

Ty pre mňa veľa znamenáš. Ak by nejaký gauner hľadal moje slabé miesto, určite by si ním bola ty.     

 
Letušky, lietadlá, to je moje. Kedysi som aj ja chcela byť letuškou, pretože pracovať v oblakoch je skutočne sen. Časom som však začala uvažovať inak a to, že ak chcem seriózny vzťah, letuškovanie asi nie je tá správna voľba. Na druhú stranu by som ale perfektne ovládala jazyk, precestovala celý svet, spoznala mnoho ľudí a zažívala všelijaké dobrodružstvá. No sú tam aj také obavy z pádu lietadla, alebo iné. 
 
V tejto knihe som sa však dozvedela, že nie je ťažké sa zamilovať, no horšie je skĺbiť prácu s milostným vzťahom. Linda mi však dokázala, že ani to nie je až také nemožné. 
 
Tento príbeh, ktorý autorka Katka Kuniková napísala bol pre mňa dokonalý. Také príjemné čítanie plné dobrodružstiev, lásky, radosti, ale aj smútku. Veľmi som sa tešila z toho, čo sa bude ďalej diať. Dúfala som, že si Linda nájde svoju lásku.
 
Myslím si, že autorka krásne opísala život letušiek. Viem, že tam nemohla dať veľmi veľa vecí, pretože ani tie sa určite nemôžu šíriť medzi ľudí a sú to tajné letuškovské pravidlá a iné veci. No vôbec mi to neprekážalo a ja som milovala príbeh taký, aký bol. 
 
Všetky postavy, ktoré sa v knihe objavili boli super napísané, ani jedna nebola rovnaká. Kniha ma držala v čítaní, nevedela som ju pustiť z rúk. Neviem, asi takéto niečo som teraz potrebovala. Niečo príjemné, erotické, letuškovské.
 
Kniha ma ale v mnohom aj prekvapila. Udalosti, ktoré som nečakala, ale už neskôr som niektoré aj čakala :D. Tajomstvá, zvraty, silná láska, skvelé priateľstvá. 
 
Skvelééé, prosím si viac takýchto príbehov z krásneho prostredia letušiek ♥.
 

  
 
       

 
 
Veľké ďakujem za Letušky patrí spisovateľke Katke Kunikovej, ktorá mi knihu poslala na recenziu ♥.
 
   
 
 
 



 
- vzlietnite k oblakom spolu s Letuškami,
Miška💜



















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *