Predator

by - 13.5.24


Predator
RuNyx


Pôvodný názov: Predator
Žáner: Dark Romance
Séria: Dark Verse
Diel: 1.
Rok vydania: 2024
Vydavateľstvo:
Pandora
 

Morana Vitalo je nadpriemerne inteligentné mladé dievča, ktoré dokáže nakódovať všetko, čo jej poviete. A to aj spravila, ale kódy sa dostali do zlých rúk. Spočiatku si myslela, že kódy jej ukradol Tristan Caine, ktorý pre jej rodinu predstavuje veľkého rivala. Obe rodiny sú členmi mafiánskej rodiny, no každá tej svojej. 
 
Morana sa rozhodne svoju nerozvážnu chybu vziať do vlastných rúk a získať kódy späť od samotného pána Caina. Kódy však Tristan neukradol. Kto to ale potom bol?
Spoločne sa rozhodnú prísť na to, kto je proti nim a čo vlastne chce. Keď však ale začnú spolupracovať dve znepriatelené rodiny, všetko sa zmení. Morana potajme trávi čas s Tristanom, ktorý ju nenávidí, no potrebuje ju. 
 
Nebezpečenstvo na nich číha na každom kroku a Morana je jednou nohou v hrobe. Ak ju nezabije jej otec, tak ju zabije Tristan. Jej životný údel jej jasný, no predsa neistý. 
 
Tristan je čoraz viac záhadnejší, tajomnejší a popiera svoju povesť. Všetko je akési zvláštne a medzi nimi to poriadne iskrí. Nemôžu byť však spolu. Nikto im to nedovolí, ich osudy sú vopred napísané.
 
Mafia je každým dňom tajomnejšia a niečo tu na nich číha. Nevedia o koho ide, nevedia, čo majú čakať. Vedia, že to nebude nič príjemné.
 
Čo však tá spaľujúca vášeň medzi nimi, ktorá nečakane rozkvitá?   


 

„Odvahe stačí len sekunda na to, aby sa stala hlúposťou,“ povedal ticho. Jeho tmavé oči boli ostražité. „Maj to na pamäti.    

 
Do tejto knihy som viac-menej išla naslepo a myslím si, že takéto naslepo čítanie je najlepšie. Nielenže neviem, čo očakávať, a teda mať vysoké nároky, ale o to viac som prekvapená, ako sa príbeh vyvinie. Presne takto som to mala pri Predatorovi. 
 
Zo začiatku ma kniha vhupla rovno do deja, čo kvitujem. Neskôr sa to jemne spomalilo, čo však viedlo k poriadne nabitej akcii, nebezpečenstvu, mafii a spaľujúcej vášni. Presne toto ponúka táto kniha. Keď sa začítate, nebudete chcieť prestať. Budete chcieť vedieť, aký koniec nám prinesie prvá časť, či Morana zomrie rukou Predátora a čo tie všetky tajomstvá.
 
Veľmi sa mi to páčilo. Akým smerom sa príbeh uberal, aké to bolo tajomné, nečakané, kde hlavní hrdinovia boli nepriatelia, zamilovajúci sa do seba. Ách, bolo to poriadne spaľujúce čítanie a ja sa skutočne neviem dočkať toho, čo prinesie pokračovanie. 
 
Páčilo sa mi tiež, aký bol Tristan nedotknuteľný, nebezpečný, manipulatívny a rozhodne vedel, čo robí. 
 
Avšak tento príbeh nie je pre slabé povahy vzhľadom na explicitné scény, vraždy a iné temné veci.
 
Ja však takéto môžem a musím zaradiť túto knihu medzi tie dobré. ♥ Obsahovalo to presne tie moje obľúbené knižné atribúty. 
 

 

 
 
 
 
 
 
Za túto krásnu knihu vďačím skvelému kníhkupectvu PreSkoly.sk  ♥.
 

 



 




 
- želám vám príjemné čítanie,
Miška💛






















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *