Trináste znamenie

by - 16.6.24


Trináste znamenie
Elizabeth Briggs


Pôvodný názov: Moon Touched
Žáner: Fantasy, Erotika
Séria:Vlci zverokruhu
Diel: 1.
Rok vydania: 2024
Vydavateľstvo:
Grada
 

Dvanásť znamení zverokruhu a každé predstavuje jednu vlčiu svorku. Ayla patrí do svorky Raka, no ako keby tam ani nepatrila. Jej otec je alfa a jej matka bola človekom. Preto ju takmer všetci neznášajú a dávajú jej to pociťovať. Bitky, urážky, nenávisť. Okrem jej brata a najlepšej kamarátky jej ubližujú všetci.
 
Nastáva čas zhromaždenia všetkých svoriek a Ayla spolu s jej rodinou sa nevedia dočkať momentu, kedy si vytvorí puto s niekým z inej svorky a odíde z domova, kde ju nikto nechce. Aj ona túži po novom domove, po mieste, kde nebude šikanovaná a kde ju budú brať za svoju. Existuje vôbec také miesto?
 
Zhromaždenie však nemusí dopadnúť podľa plánov. Presne to sa aj stane. Jej puto sa vytvorí s najväčším nepriateľom celej svorky, ktorého nedokáže ani len vystáť. Jordan ju pred všetkými odmietne a nastane nečakaná udalosť, kedy Ayla musí utiecť pred istou smrťou. Keď už si myslela, že sa nič horšie nemôže stať, unesie ju alfa stratenej svorky.
 
Nájde svoj nový domov, alebo to bude jej koniec? A čo ak Kaden, alfa stratenej svorky, je veľmi príťažlivý a narúša jej puto s Jordanom?
    


 

Bože, si taká dobrá, povedal. 
„Akoby si bola stvorená pre mňa.    

 
Kniha o vlkoch? To musím mať. Navyše, keď táto série bola celkom ospevovaná a veľa čitateľov ju chválilo. Preto som si ju nechcela nechať ujsť a veru som dobre urobila.
 
Táto kniha ale nebola to, čo som očakávala. Zo začiatku vo mne vyvolávala smutné pocity, a tak som si myslela, že sa to bude niesť celou knihou. Omyl. Po strhujúcom začiatku plnom smútku nám autorka priniesla aj krajšie momenty, fajnú erotiku, zaujímavý príbeh a jeho pomalé vysvetľovanie. Mne sa kniha čítala veľmi rýchlo, pekne sa to rozbiehalo, zaujal ma dej, vlci, celkový fantastický svet. Možno to nebolo popísané do dokonalosti, no mne to takto úplne stačilo a ktovie, možno, že práve pokračovanie nám toho rozpovie viac. 
 
Páčil sa mi nápad s putami medzi svorkami, ale aj pretrhnutie týchto pút, nadprirodzené schopnosti vlkov, dva svety. Páčila sa mi tá chémia-nechémia medzi hlavnými postavami, nové a silné priateľstvá, obeta. 
 
Takýchto kníh čítam málo, ale keď už, tak to veru stojí za to. Rozhodne odporúčam všetkým milovníkom fantasy sérií, knihách o vlkoch a poriadnej dávky erotiky.
 
Veľmi som zvedavá na ďalšie knihy zo série s týmito krásnymi obálkami a s príbehom, ktorý nám určite ešte niečo prinesie.   
 

 
 
 
 
 
 
Za túto krásnu knihu vďačím skvelému kníhkupectvu PreSkoly.sk  ♥.
 



 




 
- želám vám príjemné čítanie skvelej knihy,
Miška💛























You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *