Navždy Miles

by - 17.9.24


Navždy Miles
T. L. Swanová



Pôvodný názov: Miles Ever After
Žáner: Erotika
Séria: Milesov klub
Diel: 5.
Rok vydania: 2025
Vydavateľstvo:
Grada
 

Bratia Milesovci si založili krásne rodiny a my sme si už o každom mohli prečítať to svoje. No Milesovci sa nám tak vryli do srdca, že bolo ťažké odísť len tak od nich a od ich životov. Preto si autorka pre nás pripravila maličkosť, ktorou je ešte jedno ukončenie príbehov všetkých bratov. 
 
Presne to obsahuje táto útla dvestostranová kniha.
Jameson, Tristan, Elliot, Christopher a ich manželky. Ako však tieto páry žijú po rokoch? Ako sa ich vzťah vyvíja ďalej? 
 
Presne na tieto otázky vám zodpovie táto novela, ktorá je must-read pre všetky fanúšičky Milesovcov.
    


Bože, si taká dobrá, povedal. 
„Akoby si bola stvorená pre mňa.    

 
K Milesovcom sa veľmi rada vraciam. To sú presne také tie príjemné oddychové príbehy, kedy sa poriadne a z chuti nasmejete, užijete si dobrú erotiku a dostanete pekný príbeh. Presne toto sú knihy pre moju čitateľskú dušu.
 
Keď som videla, že vyšla novela, hneď som si ju musela prečítať. Veď ja tohto Milesovho klubu nemám dosť.
 
Táto novelka bola presne taká, ako samotné knihy. Dokonalá, príjemná, vtipná, Milesovská.
 
Odo mňa nebudete "počuť" žiadne negatívne slovo na tieto knihy, a teda ani na túto, pretože toto je jedno dokonalé čítanie, ktoré si skutočne nemôžete nechať ujsť!     
 

 
 
 
 
 
 
Za túto krásnu knihu vďačím skvelému kníhkupectvu PreSkoly.sk  ♥.
 



 




 
- krásne čítanie želám,
Miška

























You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *