Humbook?!

by - 1.4.18

HUMBOOK




Určite ste zaregistrovali slovné spojenie Humbook Festival. Či už z môjho Instagramu alebo z Facebooku, ale stále neviete o čo v skutočnosti ide? Tak vám to teraz všetko vysvetlím. 😉






1) Čo je to Humbook Fest? 

Humbook nie je obyčajný festival.
Je to YA (Young Adult) knižný festival, ktorý sa koná od roku 2016 v Českej Republike. Pod záštitou to má vydavateľstvo Albatros Media. Práve na tomto festivale môžete stretnúť svojho obľúbeného spisovateľa/autora knihy. 

Čo je však na tomto super? Že môžete stretnúť aj zahraničných/českých autorov. Po minulé roky to boli napríklad Christopher Paolini (Eragon), Natalia Sčerba (Časodejové), Anita G. Howard (Šepotání), Martin Bečan (Kazimesti), či Jenny Han (Všetkým chalanom, ktorých som milovala). 
Pokecať si s nimi, vypočuť si ich rozhovory, spraviť si fotky, dať podpísať knihy. A spomínať na tento zážitok každý všedný deň. 😊

Ďalej tiež určite stretnete špeciálnych hostí, a nás, bloggerov.

Program býva obohatený aj o rôzne debaty typu: Ako sa robí kniha, Prekladateľské oriešky, Ako fotiť knihy, ...

Okrem spisovateľov vás tiež môžu zaujať rôzne knižné stánky, ako je: Tetovací kútik, Fotokútik, Humbook dieľňa, Chill out zóna + iné.

A spústa iných zábavných a edukačných workshopov, z ktorých si určite budeš vedieť vybrať :).




2) Humbook Fest 2018 

Ani tento rok nie je výnimkou a Humbook Fest sa bude konať!!! Juchúúú. 😍

Preto si práve teraz zoberte do ruky diárik a zaškrtnite si/vyfarbite si/ vyzdobte si/ hoďte si poznámku do smartfónu a hlavne si nerobte iné plány.


  6. Október 2018
(Sobota)
Kongresové centrum Praha 
  

 
Ešte nie je známe, aké aktivity budú tento rok na Humbooku, ani autori, ale určite vás budem medzi prvými o všetkom informovať, preto sledujte môj blog, Instagram a Facebook.

Pridávam vám sem aj link, kde sa môžete pridať a všetko sledovať



3) Prečo by som mal/a ísť na tento festival?

To vám hádam ani nemusím hovoriť. 😊 Najväčší knižný festival, ktorý sa koná u našich susedov, je predsa must-go. Tiež som tam nebola po minulé roky, ale to hlavne preto, že som nemala predstavu, čo to je. 

Nenechajte si ujsť stretnutia s vašimi obľúbencami, či možnosť vycestovať do zahraničia. Praha je krásne mesto, ktoré stojí za návštevu a ešte, keď je to spojené s knihami. 



4) Vstupenky

Ešte nie sú v predaji, takže sa nevie presná suma, ale budete si môcť zakúpiť obyčajný alebo VIP lístok. 
Ten VIP by mal obsahovať nejaké naviac darčeky a stretnutia. 😊

5) Praha 

Odrádza vás práve to, že je to v Prahe a neviete ako by ste sa tam dostali? 

Prednedávnom som pozerala čo asi stojí lístok. Študenti majú vlakový lístok na Slovensku zadarmo, takže pre nich by to nemalo byť také hrozné. No a potom najvýhodnejšie je asi ísť RegioJetom obyčajným lístkom, ktorý vyjde na cca 10€ jednosmerne (z BA do Prahy) plus záleží na dátume. 

Myslím si, že to je celkom dobrá cena :).

Ubytovanie je asi najlepšia voľba Airbnb, kde si je podľa mňa z čoho vybrať. :)

Ak sa bojíte ísť sami, napíšte mne a môžeme ísť spolu, aspoň sa zabavíme a spoznáme ;)

6) Motivovala som vás? 

Vedeli by ste si predstaviť ísť na Humbook? Alebo ste poprípade boli už minulý rok? Neváhajte, a kľudne mi napíšte, aké spojenie bolo pre vás najlepšie, alebo zdieľali svoje názory s inými, či poprípade povedali, čomu sa treba vyhnúť.




7) Prečo sa zaujímam o Humbook 

Tento rok som sa stala Ambassadorkou tohto knižného festivalu 😍. Mojím záujmom je zdieľať s vami všetky novinky, čo sa tohto týkajú. Veľmi by ma potešilo, keby sa tam ukázali aj slovenskí knihomoli a spoločne by sme dokázali, že aj my by sme možno takéto niečo chceli na Slovensku. 

Potešilo by vás, keby sa Humbook konal aj na Slovensku?  

Viem, že október je ešte ďaleko, ale verte mi, ubehne to ako voda.  

Budem čakať na vašu odozvu v komentároch ;).


Hádžem vám sem aj link na ofic stránku Humbooku:


A aj video z minulého roka:


 








You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *