Černé znamení

by - 2.11.18

Černé znamení 

Sebastien de Castell









Pôvodný názov: Shadowblack
Rok vydania: 2018
Žáner: fantasy
Vydavateľstvo: Egmont
Čítané v: čeština






Kellen, Ferius a Reichis sa vydávajú na spoločné dobrodružstvo. Chcú prísť na liek proti čiernemu znameniu. Po dlhej a nebezpečnej ceste stretnú Seneiru a Rosie, ktoré ich zavedú na iný smer.

Táto trojica sa pridá k nim a okrem strachu o svoj život musia čeliť aj iným nástrahám, ktoré si pre nich osud pripravil. 

Po príchode do Seneirinho domova zisťujú, že tu nie je niečo v poriadku. 
Jej brat trpí takou istou chorobou ako ona, ale bohužiaľ to nezvláda ani zďaleka tak, ako Seneira.
Jeho telo to nezvláda. Ich otec sa rozhodne najať liečiteľa, ktorému zaplatí aj nemožné, len aby ich vyliečil.

"Myslím, že ve mně vždycky bude kus Jan'Tepa," řekl jsem nakonec,"i kdyby Jan'Tepové nikdy nechtěli být kusem mě." 

Kellen sa tiež rozhodne ostať a zistiť kto za týmto všetkým stojí.

Podarí sa im prísť na koreň?

Jmenuju se Kellen Argos. Jsem Cesta nekonečných hvězd.




Do druhej knihy série Divotvurce som išla s väčším nadšením.


 Pána spisovateľa som stretla najskôr na stretnutí HumbookFest ambasádorov, kde ma nesmierne očaril. Bol vtipný, sčítaný, múdri a to všetko nám ukázal za tú hodinku, čo sme s nimi strávili.
Po vtipnej príhode ako prišiel na kočkoveveráka som si jednoducho Reichisa zamilovala.

Ale späť ku knihe. 

Černé znamení v porovnaní s jednotkou neobsahuje veľa postáv aj keď pribúdajú nové, no o tých starých nie je ani chýru.

Zbožňujem Reichisa. ♥ On je taká pecka, že ak vás nič iné nebaví (čo nie je môj prípad) potom už len kvôli Reichisovu dajte tejto knihe šancu :D

"Aby bylo jasno, Kellene," řekl ještě kočkoveverčák, než také zavřel oči, "zkus mě někdy pohladit ty a ukousnu ti ruku."

No nie je zlatý? :D

Kellen ako osoba sa vyvíja, zlepšuje, stáva múdrejším a rozvážnejším.

Ferius tá vždy pri nich stojí a zachraňuje situáciu aj keď by najradšej vzala nohy na plecia.


Veľmi sa mi páči svet, ktorý autor vymyslel a spojil s mágiou/nemágiou. 

Vôbec mi nevadilo, že hlavná postava je chlapec, práve to bolo takým osviežením po toľkých ženských :D.




Miluješ mágiu, fantasy a záhady? Tak na čo čakáš? Rozhodne zvoľ sériu Divotvúrce a do komentára mi napíš ako sa ti práve táto séria pozdáva ;).

Ak však očakávaš romantiku, tej sa nedočkáš. Je tam síce pár náznakov, no nie je to romantická knižka. 

Ale v prípade zábavy rozhodne odporúčam :). Kočkoveverčák je postava, ktorú chceš mať doma :D.


Černé znamení mi poslali skvelé duše z Albatrosmedia.sk, ktorým zo srdiečka ďakujem. 

Dala som si pekne načas s čítaním a recenziou :(.



Druhé pokračovanie hodnotím 4 hviezdičkami.






 

Čítali ste už aj vy túto knihu?
Ako ju hodnotíte vy? Určite mi dajte vedieť váš názor.


                                                                                           - Miška































You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *