Kletba víťězu

by - 25.11.18

Kletba víťězu

Marie Rutkoski



Pôvodný názov: The Winner's Curse
Séria: Kletba víťězu
Časť: 1./3.
Vydavateľstvo: Fragment
Čítané v: češtine


Počas konajúcich sa trhov si dcéra valoriánskeho generála Kestrel zakúpi za vysokú sumu sluhu, ktorý je dobrým kováčom. Niečo akoby ju k nemu ťahalo a musí ho kúpiť. Netuší však ešte o kliatbe víťazov, ktorá na ňu čaká.

Sluha, ktorý sa predstaví ako Arin, potichúčky kuje svoje plány.

Kestrel sa blížia osemnáste narodeniny a ona sa musí rozhodnúť, čo spraví so svojím životom. Buď sa pridá do armády alebo sa vydá. Lenže, čo keď na vydávanie nenašla toho správneho a narábanie s mečom jej veľmi nejde? No zato má takú rozumnú hlavu, že si poradí aj s tým najtvrdším orieškom.



Sluha Arin nie je taký surovec na akého sa hrá. Predsalen má city. Na Kestrel sa díva iným spôsobom a to isté začína pociťovať aj ona k nemu.



Zrazu sa začnú diať veľmi zvláštne veci. Ľudia umierajú, jej najlepší priatelia sú v ohrození a Kestrel sa ocitá na poste slúžky. Všetko sa obráti naruby.

Kestrel sa cíti zradená a nevie komu má veriť. A hlavne ako sa dostať z tejto situácie.


Úprimne som očakávala od tejto knihy viac. Pravdepodobne viac romantiky. Tej tam bolo pre moju dušu pramálo.
Príbeh medzi Kestrel a Arinom bol zaujímavý, aj keď Arin mi viackrát liezol na nervy. Jeho správanie bolo dosť mätúce, aj keď sa to dalo pochopiť.
Kestrel vôbec nebola namyslenou paničkou, skôr rozumnou a všetko mala pekne premyslené.
Obľúbila som si aj vedľajšie postavy ako je jej najlepšia kamarátka Jess a Ronan. Svet bol pekne vykreslený spoločne s istými udalosťami.
Nesmiem zabudnúť podotknúť, že táto obálka je dychberúca. Úplne som si ju zamilovala ♥.


Kletbu víťězu ti odporúčam, ak máš rád politiku spojenú s romantickou zápletkou a fandíš utláčaným, ktorí chcú povstať. 



Za knihu z celého srdca ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia. ♥

Vy si ju teraz môžete kúpiť aj so zľavou práve tu:









Knihe dávam 4 hviezdičky za príbeh, zvraty, premýšľanie postáv a najviac je za obálku. Nenormálne sa mi páči a je ešte krajšia ako pôvodná. Čo myslíte vy? Pridávam Vám ešte aj obálky zvyšných častí, ktoré by vo Fragmente mali vyjsť budúci rok.










Ako sa tebe páčila táto kniha? Napíš mi do komentu :)

Ktoré obálky sa páčia tebe? Pôvodné alebo tie české?

- Miška



You May Also Like

1 komentárov

  1. Mě se teda víc líbí české, ale vadí mi, že třetí díl vydají jen jako eknihu, takže pro mě bude složitější se k němu dostat, neb nemám čtečku a vlastně ani žádnou zkušenost s koupí eknihy. Raději bych měla normální papírovou, jenže mám smůlu 😭😭😭
    Co by jim to udělalo, kdyby pár kousků vytiskli?

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *