Kulti

by - 8.8.19

Kulti

Mariana Zapata






Žáner: Young Adult/New Adult
Typ: jednodielovka
Čítané v: čeština
Vydavateľstvo: Fragment

Futbal je jej vášeň. Jej najobľúbenejší šport, ktorému sa Sal venuje profesionálne. Práve tomuto vďačí najlepšiemu nemeckému futbalistovi. Reiner Kulti - jej vzor. Vďaka nemu sa zlepšovala a chcela dosiahnuť minimálne to, čo on. Tužila však aj po čomsi viac. Ako menšia ho doslova uctievala. Izba oblepená jeho plagátmi. 



Sal, ako každé iné dieťa, vyrástla z tejto puberty a začala sa zaoberať inými, dôležitejšími vecami. Popri futbale, brigáduje vo svojom fachu, s dobrým kamarátom. Venujú sa zahradničeniu. Takže Sal neostáva takmer žiadny voľný čas na iné aktivity. Kvôli futbalu sa musela presťahovať a teraz býva sama v maličkom byte. S rodičmi má skvelý vzťah, najmä s otcom. So sestrou je to zložitejšie a s bratom, ktorý sa tiež venuje futbalu vždy majú o čom pokecať.

V jeden obyčajný deň sa Sal dozvie, že do ich tímu prichádza nový tréner. Nič by na tom nebolo nezvyčajné, keby to nie je sám Reiner Kulti. 

Celý ženský futbalový tím ostáva prekvapený a už sa nevedia dočkať tohto sexi bývalého futbalistu. No prekvapenie sa nekoná. Alebo koná? Kulti sa správa divne. S nikým sa nerozpráva, nedáva žiadne rady, nič.

Po čase to už Sal nevydrží a nenechá to len tak. Príde za ním a vykričí mu, čo si o ňom myslí. 



Ako sa zachová Kulti?
Zmení svoju mienku o ňom Sal?
Ako sa bude vyvíjať ich (ne)vzťah medzi nimi a druhými športovcami?






Veľmi som sa na tento príbeh tešila. Už obálka ma nesmierne zaujala. Po dlhom zháňaní sa podarilo a skvelé kníhkupectvo preškoly.sk mi ju poslalo na recenziu.
Vedela som že ide o pomalú romantiku, no netušila som že to bude ozaj také pomalé. Neviem, ale mne osobne miestami prišlo, že sa v príbehu nič prevratné nedialo. Potešili ma isté udalosti (napr. že nie všetko sa skončilo šťastne alebo víťazne).
Kulti bol spočiatku otrasná postava, no neskôr som si ho veľmi obľúbila. Sal zasa vyrovnaná, vedela do čoho ide a ničoho sa nebála. Vôbec mi neprekážal ich vekový rozdiel. Láske človek nerozkáže. 

Oceňujem krásny vzťah s rodičmi a čo sa týka toho súrodeneckého, mohlo toho tam byť aj viac. Nenahnevala by som sa keby sa ukáže aj jej brat alebo viac rozhovorov so sestrou. 

Miestami som sa nudila a mala som chuť knihu zavrieť a otvoriť až o pár dní. 

No celkovo veľmi pekné. Ukazuje nám vzťah, ktorý sa vyvíjal dlhšiu dobu a častokrát zasahoval aj do profesionálneho života, nie len do toho osobného. Videli sme ako sa k tomuto problému stavajú rôzne postavy.


Za túto krásnu knihu vďačím kníhkupectvu Preskoly.sk .

Ak si aj vy chcete túto romantiku prečítať, nech sa páči, môžete si objednať:

Kulti







Kultiho odporúčam všetkým, ktorí ľúbia pomaly sa rozbiehajúcu romantiku. Kniha je síce hrubá, no správny čitateľ sa práveže poteší takouto megaňou. Nenechajte sa odradiť. Vhodné na letné čítanie :)





Čo hovoríš ty na knihu ak ju už máš prečítanú?
 Akú podobnú knihu by si mi odporučil/a?

- príjemné augustové letné dni strávené s knihou vám želám, Miška

 













 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *