Návrh

by - 4.9.19

Návrh 

Elle Kennedy








Žáner: Young Adult
Séria: Off-Campus
Rok vydania: 2019
Vydavateľstvo: Yoli (Ikar)
Čítané v: slovenčina





Skvelá študentka strednej školy, ktorej stačí štipendium na pokrytie štúdijných nákladov. Jej obyčajné dni sa rázom zmenia, keď sa ju pokúsi zlanáriť najkrajší chalan na svete. Nejde o nič hrozné, len potrebuje aby ho niekto doučoval.

Hannah však nemá veľa voľného času, keďže sa venuje okrem učenia a brigády aj príprave na školskú súťaž v speve. Je tu však jedna vec, ktorá jej nedá spávať. A tou je Garrettou návrh.

Hannahe sa veľmi páči Justin Kohl. Sexi futbalista, s ktorým by chcela chodiť. Garrett nechápe, čo na ňom vidí, no ak mu to má pomôcť ide do toho. Obaja uzavrú dohodu. Garrett jej pomôže zbaliť Justina a ona mu na oplátku pomôže s doučovaním. 




Garrett je kapitán hokejového družstva, a preto potrebuje aj dobré známky. Aby sa udržal v tíme a to mu zaistilo peniaze. Je známy striedaním báb a nerandením. No keď bližšie spozná Hannah, začne prehodnocovať svoj doterajší životný štýl.

Hannah ma aj taký iný menší sexuálny problém, s ktorým jej začne pomáhať práve Garrett. Začnú sa dostávať si navzájom pod kožu.

No nie je to všetko veľmi jednoduché. Niekedy sa treba obetovať.






Túto sériu som začala čítať ešte keď som chodila na strednú školu, čiže knihu som čítala v pôvodnom jazyku. Už vtedy som tejto sérii prišla na chuť. Skvelá kniha, postavy, prostredie. 

Úplne žeriem hokejistov. Toto bola moja prvá kniha s nimi. Preferujem hokej ako futbal, takže super. 

Pekný príbeh, skvelé hlavné postavy. Garrett bol úplne úžasný. Zo začiatku vyzerá ako nafúkanec, no neskôr sa ukáže jeho dobré srdiečko. Postava, ktorá sa v deji veľmi vyvíja.

Hannah miestami mi liezla na nervy ale to patrilo k tomu. My, ženy, sme raz také. 

Tiež som zbožňovala ostatných chalanov. Táto séria je jednou z najlepších na trhu. 


Sériu Off-Campus odporúčam všetkým milovníkom romantiky, pomalej romantiky. Ak máte ešte k tomu radi aj hokej, pardón čo hokej, ale sexi hokejistov, táto kniha je rozhodne pre vás ako stvorená.


Ďakujem krásne vydavateľstvu Yoli v prvom rade, za vydanie tejto série a v druhom za umožnenie zrecenzovania práve tejto knihy Návrh.





Knihu si môžete objednať TU
 


Knihy hodnotím najlepšie ako sa dá. Určite vám všetkým odporúčam ísť do tohto, nebudete ľutovať.

Čítali ste túto sériu? 
Ako ju hodnotíte vy? 



- Prajem príjemne začatie nového školského roka, Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *