Osud nevyjednáva

by - 27.9.19

Osud nevyjednáva

Michaela Zamari







séria: Šéf môjho šéfa
Autorka si vydala knihu na svoje vlastné náklady
žáner: New Adult




Liana je mladá žena, ktorú postihla veľmi zriedkavá choroba. Našťastie má po boku tých najlepších priateľov pod slnkom. Nela a Tomas pozvali všetkých svojich najbližších vrátane Liany na ostrov, kde strávia ten najkrajší týždeň. Týždeň, ktorý zahŕňa svadbu a všetko, čo k nej patrí.





Práve tu sa konečne Liana stretáva s Johannesom, najlepším Tomasovým kamarátom. Johannes je očarujúci chlap, ktorý to má v hlave správne usporiadané a vie, čo od života chce. Liana má tiež svoje sny, no tie sa, žiaľ, nedajú zrealizovať. 

Obaja si padnú do oka, avšak Li nedokáže splniť Johannesove túžby a radšej sa ho snaží nechať ísť svojou cestou, aby nemusel trpieť spolu s ňou. Stačí, že ona na tom nie je ako by chcela. Nemusia kvôli nej trpieť aj ostatní. Tiež si už prešli všetkým možným aj nemožným.

 

No veľmi ju to k nemu ťahá. Nedokáže mu len tak povedať zbohom. Neustále naňho myslí a nevie poriadne bez neho fungovať. Je to silné žieňa, osobnosť, ktorá má tiež už veľa toho za sebou. Ale ešte oveľa viac pred sebou.

Po dokonalom týždni spoznávania samých seba a seba navzájom sa obaja vracajú do skutočných životov a musia sa rozhodnúť akú cestu si zvolia. Obetovať sa alebo odísť?







Už od začiatku som vedela, že túto knihu budem zbožňovať. Nie len preto, že išlo o pokračovanie série Šéf môjho šéfa, ale hlavne pre začiatok knihy. Pre mňa, nie je nič krajšie ako začať príbeh v lietadle. Áno, táto kniha sa začína v lietadle a ja som padla na zadok. Milujem lietadlá, cestovanie nimi a toto bol proste strop už na začiatku. 

Ďalej milujem cestovanie po svete, aj keď niekedy to nie je také jednoduché, ale aj vďaka Miške (autorke knihy) som mala tú možnosť si zacestovať a "vidieť" tak podmorský svet, pláž, bary, zažiť zábavu, či bývať v krásnom drevenom domčeku. A to som nemusela ani pohnúť prstom. Fajn, tak som musela prehadzovať stránky a zapojiť oči. :D Ale inak, nič.

Veľmi sa mi páčili postavy. Všetky. Hlavne Tomas a Nela, ktorí boli svetoví. Vtipní, vážni, jednoducho super. Obohatili celý príbeh.

Vďaka tomuto príbehu som sa dozvedela o rôznych ženských problémoch, o ktorých som doteraz nemala ani len poňatia.

Tiež som si ešte viac začala uvedomovať, že v živote máme byť vďační za každú jednu udalosť, ktorá sa nám naskytne. Pretože všetko je osud. Všetko nakoniec k niečomu vedie. 

Ešte dlho budú v mojej mysli rezonovať tieto mená, životy. No, už teraz sa teším na re-reading.


Za prečítanie tejto skvelej knihy sa chcem zo srdca poďakovať samotnej autorke Miške Zamari, že mi umožnila stať sa súčasťou tohoto krásneho a hlavne silného príbehu.



Ďakujem z celého svojho veľkého srdiečka ešte raz. ♥ 

Plus knihu si môžete zakúpiť aj ako e-knihu:





 





Túto krásnu knihu odporúčam všetkým milovníkom romantiky a ak radi čítate knihy od Mišky, táto vám nesmie chýbať. Kniha je síce hrubšia, no o to budete s príbehom a so skvelými postavami dlhšie v kontakte. 

Osud nevyjednáva je kniha plná romantiky, dobrodružstva, sklamania, smútku, radosti, žiaľu, túžby a snov.


- prajem príjemné jesenné čítanie, Miška


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *