Všetky tvoje prednosti

by - 8.1.20

Všetky tvoje prednosti

Colleen Hoover



Pôvodný názov: All Your Perfects
Druh: Jednodielovka
Žáner: NA (New Adults)
Rok vydania: 2019
Vydavateľstvo: Albatrosmedia/Lindeni


Po nechutnom zistení Quinn už neverí v lásku a chlapom nechce dať veľkú šancu. Keď sa však do jej zorného poľa dostane Graham, cíti, že by to mohol byť ten správny.


Potom ako jej pomôže preniesť sa s neverou, nechá jej svoje telefónne číslo.

Quinn však nenaberie toľko odvahy a nezavolá mu. Až kým sa ich cesty znova neprepletú. Graham to berie ako znamenie a rozhodne sa konať.

Po pár rokoch obaja žijú spolu, ale už to nie je ako kedysi. Láska pomaly vyprcháva a predsa len im niečo chýba. Niečo, čo by chcela každá jedna žena. Začínajú do ich vzťahu vstupovať nepokoje, hádky, strácajú najdôležitejší znak vzťahu - komunikáciu.



V krajnom prípade, keď ich vzťah je v koncoch je tu ešte jedna vec, ktorá by ich mohla zachrániť, alebo práve naopak, uškodiť. Nezistia to, kým ju neotvoria...



Vydrží im láska? Ako sa s ňou popasujú? 



 Milujem diela autorky Colleen Hoover. A tak aj s nadšením som sa pustila do tejto knihy. Síce som čítala negatívne recenzie na túto konkrétnu knihu, ale nenechala som sa nimi odradiť.

Zo začiatku veľmi zaujímavá kniha, no v polovici ma to asi veľmi nebavilo, ale v poslednom čase to bola kniha, ktorú som doslova zhltla.

Autorka nám priniesla príbeh ženy, ktorá trpí pocitom nedostatku a nedopriania najzákladnejšej ženskej potreby. 

Postavy boli fajn, ale nie všetky. Quinn bola zo začiatku veľmi rozumná, príjemná ale potom to s ňou išlo dolu vodou. Správala sa naivne, hlúpo, vymýšľala sprostosti a nútila svojho manžela aby ju miloval, pritom ona ho nemilovala. Viem, čo všetko prežívala, ale aby kvôli nej trpeli aj ostatní? Prečo? Dávno by som sa na ňu vykašľala. Na druhej strane tiež chápem, že on prehliadal všetky jej nedokonalosti a videl len tie prednosti. Krásu aj na úkor zlyhania. Graham bol pre mňa ukážkovým manželom. Aj on mal svoje chyby, no dalo sa to čakať, aj keď mňa to úprimne zaskočilo.

Myslím si, že kniha mala potenciál byť skvelá, veľmi ma mrzí, aké to bolo, aj keď to nebolo najhoršie. V skutočnosti sa naozaj takéto príbehy stávajú a samotným ľuďom z toho celého doslova šibne. 

Autorka sa zaoberala touto silnou témou a podala nám ju tak, ako ju podala. Buď sa s ňou stotožníme alebo to necháme plávať. :)


Mimochodom, veľmi sa mi páčia tieto krásne koláže. Zatiaľ som našla takéto pre každú knihu od Colleen. Nájdete ich na Pintereste. Škoda, že sú po anglicky. Netrúfla by som sa to prerábať do slovenčiny. Nieže by mi robil problém preklad, práve naopak. Skôr by som mala problém to spraviť v nejakom programe, keďže ja som v tomto anti-talent. Ak sa niekto do toho odhodláte ísť, budem veľmi potešená, ak mi dáte vedieť :). 
 

Knihu odporúčam všetkým milovníkom romantiky a milovníkom jednodieloviek a samotnej autorky Colleen Hoover. Ak vám nevadia erotické scény ani iné scény, tak táto kniha sa vám bude páčiť. Ak vás možno odradil môj názor, to by vás malo motivovať prečítať si ju. Viem, možno toto, čo som teraz napísala nedáva zmysel, ale ja som ten typ čitateľa, čo sa jednoducho nedá odradiť. Sama sa chcem dozvedieť a posúdiť či je kniha pre mňa alebo nie.


Ďakujem krásne vydavateľstvu Albatrosmedia, že začali prekladať a vydávať silné knihy od tejto skvelej spisovateľky. 

Taktiež ďakujem za recenzný výtlačok a trpezlivosť :) ♥

Knihu si môžeš zakúpiť preklikom na tento link:








Všetky tvoje prednosti hodnotím 4*/5*.

- želám všetko dobré v novom roku 2020, Miška :)

You May Also Like

1 komentárov

  1. Na názore na túto knihu sa zhodneme. Ja som mala s príbehom dosť problémy a bola to pre mňa zatiaľ najslabšia kniha od autorky.

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *