Nabijak

by - 28.12.19

Nabijak

Alice Claytonová






Diel: 1.
Séria: Cocktail
Žáner: NA
Vydavateľstvo: Aktuell
Rok vydania: 2019

Caroline sa konečne s veľkou radosťou presťahuje do svojho bytu, ktorý jej dohodila jej najlepšia kamarátka a šéfka v jednom.

Všetko vyzerá super až kým sa nevráti domov jej sused. Caroline nemôže spávať. Jej nový sused búcha takmer každú noc do stien. Nie že by niečo majstroval, pribíjal. On si jednoducho užíva noci so ženami. Lenže steny akoby boli z papiera a Caroline všetko počuje.

Do práce chodí ako zmorená mátoha a to len kvôli nedostatku spánku. Jednej noci to už nevydrží a rozhodne sa mu zaklepať na dvere. Práve táto noc sa stane osudnou.

Ich dni sa začnú preplietať. Zisťujú, že nie všetko je len akási náhoda. 

Nabijak ako ho Caroline nazvala je však tak trochu čudný. Spáva s tromi ženami a upozornenie neberie vôbec vážne.

Caroline však nevie naňho prestať myslieť. Sexi sused, ktorý v noci ide prebiť jej stenu. Čo by dala za to keby aj ona mohla zažiť niečo podobné. Keby aj k nej prišiel jej dávno stratený O. 

Počas niekoľkých ďalších dní jeho priateľky prestávajú chodiť tak často ako zvykli. Caroline cíti zmenu. Že by sa konečne vyspala?

Prestalo ho baviť búchať o stenu? Alebo je v tom niečo iné?

Do života Caroline sa vracia jej bývalý priateľ a začne miešať karty. 

Ako sa vyvinie vzťah Caroline, jej priateľa a jej suseda? Kto z koho?


Caroline je postava, ktorá sa mi veľmi páčila. Bola vtipná, zaujímavá a mala skvelú prácu, ktorú som jej miestami závidela takisto ako jej kamarátky.

Jej sused bol zo začiatku veľmi tajomný chlap, no neskôr sa z neho vykľul sympaťák, ktorý na tom nebol až tak zle ako som si sprvu myslela :D. Ukázalo sa, že je to skvelý fotograf a milovník pečiva.



Kamošky Caroline boli skvelé. Také by som brala aj ja. Robili si spoločne garde, pomáhali si, podporovali sa, boli to také sestry nesestry.

Susedovi kamoši neboli tiež na zahodenie. Vtipní a správni chlapi. 

Celý príbeh bol oddychový, nebolo to nič ťažké, čo by si žiadalo viac času alebo prílišne zamýšľanie sa. Plné humoru, doťahovania sa, sexi scén a menších dobrudružstiev.

Priznávam, že zo začiatku ma príbeh veľmi nechytil až keď som sa dostala do hlbšieho čítania. Ako vždy u mňa to takto je. 
 

Nabijaka odporúčam všetkým milovníkom romantiky, erotiky, sladkých chlapov, vzťahov a skvelých kamarátstiev.

Knihu si môžete kúpiť ľahko cez tento link:



 


Vďaka vydavateľstvu Aktuell som sa mohla k tejto knihe dostať a prečítať si niečo takéto pekné a príjemné. Ďakujem im veľmi pekne.
- prajem krásne zimné prázdniny, Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *