Tieňová sestra

by - 21.5.20

Tieňová sestra

Lucinda Rileyová




Pôvodný názov: The Shadow Sister
Séria: Sedem sestier
Diel: 3.
Žáner: Historický román, Beletria
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Tatran

Star je jednou zo siedmich sestier, ktorá po smrti tatka Slaného pátra po svojej skutočnej rodine. Ako každej, tak aj Star zanechal indíciu, ktorým smerom sa má vydať aby našla jej pokrvnú rodinu.

Pre Star je to soška Pantera a názov kníhkupectva.

Zo začiatku nevie, čo má spraviť. Nechce sa jej veľmi vracať sa do minulosti a zisťovať nejaké nové informácie o sebe samej. Najradšej by to nechala tak, ako to bolo doteraz.

Spoločne so svojou mladšou sestrou CeCe bývajú v novom byte, ktorý si spoločne zariadili, aj keď väčšina patrí práve CeCe, ktorá študuje na vysokej škole.

Star sa predsa len chce dozvedieť viac. Jej zvedavosť je silnejšia a rozhodne sa prečítať si list od zosnulého tatka Slaného. Začne pátrať po svojich koreňoch. Indície ju dovedú do miestneho kníhkupectva, kde sa zoznamuje s majiteľom Orlandom a začne uňho pracovať.

Spolu s ním sa vyberie na návštevu k jeho rodine. Tam sa dozvedá viac o soške Pantera a akú spojitosť to má s ňou. Orlando spoločne s bratom Myšiakom jej začnú rozprávať o denníkoch Flory MacNicholovej, ktorá by mala mať s ňou niečo spoločné. Ale čo to je? Star na to nevie prísť. Bratia to pravdepodobne vedia, no nechcú jej to prezradiť.

Okrem toho sa Star zoznamuje aj s Rorym, hluchonemým malým chlapcom a Margeurite, ktorí si ju nesmierne obľúbia.

Myšiak, ten jej však iného názoru. Spočiatku by bol najradšej, keby sa Star nikdy v ich životoch neukázala, no vie, že to je všetko osud a malo sa to takto stať.

Ako to všetko zoberie jej sestra CeCe? Star s ňou trávi čím ďalej tým menej času.

Čo sa však Star o sebe dozvie? Pomôžu jej indície, alebo ešte niečo iné?




Túto knihu som si nesmierne obľúbila. Krásne postavy, krásny a hlavne silný príbeh.

Najviac z celej knihy sa mi asi páčili práve tie denníky späté so súčasnosťou. Bolo napínavé čítať a sledovať ako sa čo vyvinie, čo sa stane s ktorými postavami a ako všetko je poprepletané.

Star bola zaujímavá osôbka. Chápala som ju, čím všetkým si musela prejsť a nebolo to určite ľahké, no to, čím si prešla chuderka Flora, to ma dostalo. Bolo to také krásne, pozerať sa na tú obetu, čo v dnešnej dobe nedokáže len tak hocikto. Zistenie, že je úplne niekým iným a následne sa jej nečakane do života pripletú istí ľudia.

Zo začiatku som sa bála, keďže som nečítala predošle dve knihy, že nebudem deju chápať, alebo mi budú isté udalosti chýbať. No usvedčila som sa v tom, že mi vôbec tie knihy nechýbali. Povedala by som, že sa táto séria dá čítať aj samostatne.

Veľmi som si obľúbila postavu Archieho aj keď ma nahneval, pretože mal robiť to, čo cítil a konať podľa toho, no vlastne asi to aj tak bolo. Ale nemal klamať ľudí a ísť si za svojou láskou.

No niektorí presne takto konáme aj dnes, aj keď by sa dalo povedať, že len málo z nás je takýchto oddaných.

Myslím, že kniha sa naozaj vyznačuje feminizmom, sile žien a všetkého, čo kedy dokázali a ešte len dokážu.




Tieňovú sestru odporúčam všetkým milovník historickej beletrie, romantiky, lásky, dobrodružstva, krásnych záhrad a spoznávania samého seba.

Taká som rada, že ma baby prehovorili na túto knihu a vďaka skvelému vydavateľstvu Tatran som si ju tak mohla prečítať a pridať vám recenziu, aby ste do toho išli aj vy a nebáli sa :)



Knihu si môžete zakúpiť na tomto priloženom linku:






Táto kniha si zaslúži to najväčšie hodnotenie, aké je len možné ♥.


- s pozdravom, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *