Crescent City // A House of Earth and Blood

by - 21.8.20

A House of Earth and Blood

Sarah J Maas



Žáner: New Adult
Séria: Crescent City
Diel: 1.
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Bloomsbury
Čítané v: angličtina

 Má všetko, čo si zažiada. Je veľká rebelka a rada sa zabáva. Všetko vyzerá byť v pohode. Býva so svojou najlepšou priateľkou a voľný čas s nimi trávia aj ostatní z vlčej partie.

Pin on Crescent city

Keď sa jeden večer úplne pod parou vracia domov, zisťuje, že niečo nie je ale vôbec v poriadku. 
Jej najlepšiu kamarátku aj s jej svorkou zmasakrovali. Bryce je jediným očitým svedkom celého incidentu. Keďže však nebola úplne pri zmysloch, nevie na sto percent identifikovať vraha. 

Všetci si myslia, že vrahom je Briggs, ktorého dostala do väzenia jej kamarátka a ktorého v ten deň prepustili. Prípad sa na určitý čas takto uzavrie. 

Po roku totálne zdrvená Bryce Quinlan sa vracia k životu, ktorý viedla pred istými udalosťami. 

Po niekoľkých dňoch ju poctí zvláštna návšteva. Prídu ju zavolať o pomoc tí najvyšší. Chcú, aby im pomohla s vyšetrením príbehu a následným odhalením vraha. Vraha, ktorý dodnes behá na slobode. Akýsi prízrak? Kto to je a prečo zabil Daniku? Nebude v tom niečo viac?

Hunt Athalar dostáva za úlohu dávať pozor na Bryce. Keďže ona je jedinou živou bytosťou, ktorá by vedela odhaliť vraha, je nutné ju strážiť. Hunt ju vôbec nemá v láske. Dobre vie, že to je len krásne vyzerajúce dievča, ktoré nemá problém urobiť čokoľvek. No čo ak to nie je celkom pravda?

Bryce sa dozvedá o svojej minulosti. Nie je len takým obyčajným človekom ona je Férka a k tomu ešte aj má korene z vyššia. Čo ak má kúsok kráľovskej krvi?

A ako toto celé spolunažívanie a hliadkovanie spolu vydržia Bryce s Huntom? Dá sa to vôbec vydržať bez toho, aby si vytrhali vlasy?



Ale hlavnou otázkou je, kto a prečo zabil Daniku so svojou svorkou?

 

 Do tejto knihy som sa púšťala, dá sa povedať, s nevedomosťou. A už od prvých stránok mi klesala sánka. Čo sa to tam udialo, akože, puf. 

Takmer každá kapitola bola z iného pohľadu, čo sa mne osobne veľmi páčilo. Vedela som sa tak vcítiť do viacerých postáv, do ich pocitov a hlavne zmýšľania. Prečo robia, to čo robia. 

Ďalej oceňujem zvraty a odhalenia, ktoré sa v knihe odohrali. 

Presne toto celé sa mi páčilo aj na predchádzajúcich sériach od autorky. Všetko je to zahalené tajomstvom, ktoré až po čase vypláva na povrch. 

Som rada, že som stále ostala verná spisovateľke a nič ma neodradilo prečítať si túto knihu ♥. 

Nejaké veci, ktoré by som možno vytkla, je správanie sa hlavnej postavy. Hlavne zo začiatku mi liezlo na nervy to neustále pártyovanie, ale neskôr to už bolo s postavami oveľa lepšie. Každou stránkou sa vyvíjali až som sa nevedela od nich odtrhnúť.

 Vďaka za túto mega krásnu a hrubú knihu patrí internetovému knihkupectvu PreŠkoly.sk.

Som veľmi rada, že aj na Slovensku sa dajú zakúpiť anglické knihy za perfektné ceny :)

Knihu si môžete zakúpiť na priloženom linku. Momentálne je nedostupná, ale verím, že čoskoro sa dočkáme naskladnenia. Ani sa nečudujem, prečo sa hneď vypredala. :)








Túto skvelú knihu odporúčam všetkým milovníkom série Dvory, ako aj iných kníh od Sarah J Maas. Verím, že aj táto vás zaujme.
House of Earth and Blood je skôr orientovaná žánrom pre starších, už to nie je Young Adult. 

Čítanie, ktoré vám zaberie viac času, keďže toto je doslova anglická megaňa, ale pritom vám spríjemní dni a prečítate si niečo nové od autorky kultovej série. 

Knihu hodnotím plným počtom :).


- príjemné a odvážne čítanie, želám, Miška








You May Also Like

1 komentárov

  1. Dr Adeleke je africký vúdú kňaz a mocný kúzelník lásky. S veľkou úctou a cťou skutočný čarodejník čarovania Dr. Adeleke, ktorý priviedol späť moju priateľku po boji, ktorý som s ňou mal. Videl som rôzne svedectvá o tom, ako Dr. Adeleke pomôcť toľkým ľuďom získať späť svojich partnerov. Kontaktujem doktora Adelekeho kvôli milostnému kúzlu a ubezpečil ma, že dostanem svojho partnera späť do 24 hodín, kedy boli kúzla vrhnuté. Len čo povedal, moja žena sa vrátila a prosila o odpustenie. všetko ďakujem skvelému človeku Dr. Adeleke, takže moja rada je pre vás všetkých, ktorí majú rovnaký problém, kontaktovať ho prostredníctvom EMAILU: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *