Obeta

by - 13.8.20

 Obeta
 Ellison Cooperová

Pôvodný názov: Buried
Séria: Agentka Sayer Altairová
Žáner: Triler
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Ikar 
Počas potuliek v lese Max so svojou sučkou Konou objavia masový hrob kostier kedysi žijúcich ľudí. 
Do vyšetrovania tejto záhady sa pustí FBI na čele s uznávanou agentkou Sayer. Jedná sa o vraha alebo vrahyňu? Či dokonca skupina vrahov? Prečo niekto takéto niečo robí? Je to odložený alebo aktuálny prípad? 

Quantico (TV Series 2015– ) on IMDb: Movies, TV, Celebs, and more...
Sayer, Max, Ezra, Piper, Dana. Malá ale zato silná skupina vyšetrovateľov, ktorí sa neboja ničoho a spoločnými silami zvládnu aj nemožné. 
Čo keď sa prípad skomplikuje? Kto im pomôže, respektíve, kto stojí na tej druhej strane? 
Čo ak je v ohrození aj Sayerina rodina? Čo sa pred rokmi stalo jej snúbencovi? Bola to vražda, alebo niečo iné? 
Kto zodpovie všetky tieto otázky? 
this is where Malik and Victoria work. they are the heads of security there.
Okrem vyšetrovania, Sayer vedie rozhovory so subjektami, ktorí to v hlave nemajú dobre usporiadané a skenuje ich mozgy. Zisťuje, prečo a ako sa ktorý subjekt správa, vyhodnotí test. Čo ak jeden zo všetkých vyniká? Jeho test dosiahne maximum. Kto to, dočerta, je a ako je možné, že Sayer dôverne pozná?

Konečne po dlhšej dobe skvelá kniha. Ja som odjakživa bola milovníčkou romantiky, ale pomaly sa mi menia chute. Teraz okrem romantiky si rada prečítam aj niečo iné. Predsa, treba skúšať, alebo nie?
Tento žáner v podobe zisťovania, kto je vrah, respektíve akási detektívka sa mi vždy veľmi páčili a teda som vyskúšala aj takéto niečo. Táto kniha je asi mojou druhou knihou a som nadšená. Toto čítanie ma jednoducho baví, idem ďalej až kým sa nedostanem ku koncu a teda samotnému vyvrcholenie príbehu. 
Obeta je titul, ktorý ma bavil od samotnej prvej strany až po tú poslednú. Príbeh o odhaľovaní vraha(ov), zisťovaní, kto je na koho strane, komu môžeme veriť. Čo skrývajú všetky osoby? Prečo sa niekto správa tak a niekto inak?
Prečo hlavnej hrdinke Sayer niekto pomáha? Je nutná pomoc z druhej strany? A kto ten subjekt vlastne je? Aj tieto otázky si okrem mňa kládla samotná postava. 
Vzhľadom k tomu, že toto je vlastne séria, netreba sa báť. Prvé dve knihy sa dajú čítať aj samostatne, no ako som sa dočítala tretia kniha (ktorá ešte nevyšla v slovenskom jazyku) nadväzuje na druhú, takže bez nej by som sa neodporúčala púšťať do trojky. Ale túto knihu môžete čítať aj ako jednodielovku. :)
Ďakujem krásne internetovému kníhkupectvu Bux.sk za poskytnutie recenzného výtlačku.

Internetové kníhkupectvo BUX.sk
Obeta je titul pre každého milovníka trilerov, detektívok ako aj odhaľovania pravdy. Určite si túto knihu obľúbia všetci, veď keď už mňa zaujala :)


Knihu hodnotím 5*.

- verte tomu správnemu človeku, Miška :)







You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *