Origin

by - 13.8.20


Origin

Jennnifer L. Armentroutová



Pôvodný názov: Origin
Séria: Lux
Diel: 4.
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: Zelený kocúr

V štvrtej knihe série Lux sa Kate ocitá v zariadení, ktorej jej jednoznačne nechce pomôcť, ba práve naopak. Ono chce pomôcť samo sebe.

Daedalus doposiaľ bol len akýsi tichý pozorovateľ, no v skutočnosti je to oveľa horšie. Ako sa hovorí, tichá voda brehy myje.

Daemon Katin únos nezoberie najlepšie a rozhodne sa konať. Všetci sú však proti. Každý sa bojí sám o seba a nechcú aby si Daemon ublížil. Nemá na výber a ide na vlastnú päsť.

Keď sa dostane ku Kate, zisťuje, že nemá žiaden plán. Tak o čom toto celé vlastne bolo?

Obaja však zistia, že sú na ich strane viacerí ľudia, ktorí sú na ich strane a zdieľajú spoločný názor. Len kto to je? Ako ich nájsť?

Podarí sa im ujsť z tohto nepodareného zariadenia? Čo sa stane potom, ak to dokážu?


Knihu som čítala pomerne dlho na moje čitateľské zručnosti. Môže to byť z dvoch dôvodov:
1) nechcela som aby sa kniha skončila
2) niektoré časti ma veľmi nebavili

Keď som však pomaly čítal, dostávala som sa čím ďalej do lepších častí. Kniha bola nabitá akciou, napätím.
Bola som nenormálne prekvapená, čo všetko sa v jednej knihe mohlo udiať. Niektoré postavy prišli o svoje životy, niektoré svoj život získali.

V tejto knihe sa dozvieme o zrade, ktorú spôsobí blízka osoba, takisto sa tu nájdu noví priatelia, nové informácie vyplávajú na povrch.

Kate sa nesmierne zmenila. Od prvej knihy je z nej samostatne rozmýšľajúca osoba. Už sa nemá veľmim na koho spoliehať, ak nechce aby sa jej najbližším niečo stalo. Už aj ona trpí, nie je po jej boku nik, kto by jej pomohol.

Z Daemona sa stáva bezhlavo zaľúbený chlapec, ktorý pre svoju lásku urobí aj nemožné.

V tejto časti sa mi páčili nové postavy ako aj všetky udalosti, ktoré sa udiali. Bolo to viac napínavé, emotívnejšie, smutnejšie.
Za recenzný výtlačok ďakujem krásne vydavateľstvu Zelený kocúr. Wau, neverím, že už sme na štvrtej knihe :O

Prikladám link, kde si knihu môžete zakúpiť za super cenu. Avšak, pozor. Výtlačky sa už pekne míňajú, tak si uchmatnite ten svoj :)

 


Ak ste predtým čítali jednotku, dvojku, trojku, štvrtú knihu si určite nemôžete nechať ujsť. Nachádza sa v nej kúsok zo všetkého. Rozhodne sa vám bude páčiť :).

Tejto knihe dávam hodnotenie 4*. Čakám ešte na to mega vyvrcholenie :)
- myslite na to, komu veriť, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *