Verity

by - 24.9.20

 

Verity
Colleen Hoover
 

Pôvodný názov: Verity
Žáner: Psychotriler
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Lindeni
 
Mladá autorka Lowen nemá pomaly kde bývať. Síce je spisovateľka a môže sa pochváliť vydaním svojej knihy, ale nie je až taká slávna. Málokto ju pozná a z predaja knihy nemá vôbec veľký zárobok. 
 
Naskytne sa jej skvelá príležitosť ako rýchlo zarobiť množstvo peňazí.
 
Keď príde vydavateľstvo s ponukou aby Lowen dokončila knižnú sériu slávnej spisovateľky nie je veľmi nadšená. Má z toho strach. Nechce aby jej totožnosť bola známa pre celý svet. Rada je v utajení. Vydavateľstvo jej vyhovie aj s touto podmienkou a Lowen teda nebráni nič v tom aby ponuku prijala.
  
Spisovateľka Verity utrpela vážne zdravotné zranenia. Lowen sa bude musieť nasťahovať k nej domov, aby si prezrela všetky doterajšie rukopisy a mohla sa tak čo najviac priblížiť autorkynmu štýlu písania.
 
Všetko vyzerá veľmi dobre až na samotnú Verity. Niečo s ňou nie je v poriadku. Jej manžel je však veľmi milý pozorný a hlavne vzorný otec. O svojho syna sa stará so všetkou láskou. Snaží sa mu nahradiť aj matku. 
 
Počas študovania Veritinej pracovne Lowen narazí na Veritinu autobiografiu.

Lowen má strach. To, čo číta hraničí s chorobou. Lowen však nevie prestať čítať. Až keď sa dostane na samotný koniec, neverí vlastným očiam. Počas pobytu v tomto dome sa Lowen snaží vyhýbať akémukoľvek kontaktu s Verity. Niekedy to však nie je možné. 

 

Čo sa v tomto dome vlastne deje? Kto je Verity? 
 
 
Milujem autorku Colleen Hoover, no pri tejto knihe som tak trošku mala obavu. Vedela som, že ide o psychotriler a práve to má odrádzalo. Na instagrame mi však veľa knihomoľov napísalo, že rozhodne mám ísť do tejto knihy ak sa mi páči štýl písania tejto autorky.

A tak teda som sa pustila do tejto knihy a poviem vám,  že najlepšia kniha mesiaca toto bude určite. Mega skvelo napísané, chytľavé, čítalo sa to rýchlo, jedna radosť. Síce to je psychotriler no o to lepšie.

Poslednú dobu prichádzam na to, že sa mi páčia okrem YA kníh a romantiky aj trilery, psychotrilery. Je to pre mňa ako čitateľku niečo nové, iné a veľmi ma to baví. Už len zaobstarať si viac takýchto kníh.

Ale naspäť k tejto knihe Verity ...

Námet celej knihy spočíval v dopísaní knižnej série, ktorú začala písať veľmi známa spisovateľka Verity, no vzhľadom k vážnemu zdravotnému stavu prišli s nápadom, že Lowen túto sériu dopíše a stane sa tak spoluautorkou. Už toto bolo veľmi zaujímavé.
Keď sme s hlavnou postavou tejto knihe (vlastne, keď sa tak hlbšie zamyslím, kto bol hlavnou postavou? Lowen, či Verity?), Lowen, dostali do autorkinho domu, všetko sa začalo diať. Čudné veci, zamilovanosť, pracovná činnosť.
Každá jedna strana ako by sa čítala sama. Bolo to veľmi príjemné ale aj na druhú stranu čítanie v napätí a v strachu. Knihe nechýbala ani romantika, erotika (niektorí čitatelia tvrdia, že práve táto kniha obsahovala oveľa viac erotiky ako ktorákoľvek iná od Colleen. Ja s týmto nesúhlasím. Myslím, že to bolo úplne v poriadku a nebolo tam toho až tak veľa ako v knihe Ugly Love (Odvrátená tvár lásky) napríklad.)
Celé to vyvrcholenie deja nemalo chybu. Nazvala by som to mind* (ďalej si domyslite). Fakt, fakt, fakt skvelé čítanie. Nie darmo sa dostala medzi najpredávanejšie knihy na Martinuse.
Verity, k nej ťažko niečo napísať. Najprv som ju ľutovala, neskôr nenávidela a nevedela som ju pochopiť, no potom som ju znova začala ľutovať. 

Určite si tento príbeh dám ešte raz.   
 

 Veľmi krásne ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia.sk za poskytnutie recenzného výtlačka tejto skvelej knihy. Som nesmierne rada, že ste ju vydali práve vy.
 

Prikladám link, kde si tento bestseller môžete kúpiť: 



Verity




 
Verity je kniha pre všetkých milovníkov autorkinho štýlu. Okrem prvkov psychotrileru tu nájdeme aj dávku erotiky. Rozhodne kniha pre všetkých.

 
 
Verity odo mňa dostáva najvyššie hodnotenie.
- dávajte si pozor na ľudí okolo, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *