After - Sľub // Nie je film ako kniha časť 2.

by - 3.10.20



After - Sľub
Anna Toddová
__________________________




Pôvodný  názov: After We Collided
Žáner: Young Adult
Séria: After
Diel: 2.
Rok vydania: 2020


Tessa sa po ťažkom rozchode s Hardinom snaží postaviť na vlastné nohy. Bezhlavo zamilované mladé dievča sa rozhodne prehodnotiť svoj doterajší život.

After We Collided Movie (@aftermovie) / Twitter


Miluje prácu s knihami a ostane celá bez seba, pretože sa jej naskytne možnosť pracovať vo veľmi známom a renovovanom vydavateľstve. Spoznáva nových ľudí a musí tak niesť zodpovednosť vo svojej novej pozícií. Jej úlohou je aj prečítať rukopisy. Keďže miluje čítanie, nemá problém prečítať aj päť rukopisov za jeden deň.


V novej práci popri škole spoznáva skvelých ľudí a aj svojho nového kolegu odvedľa. Trevora, milého chlapca, ktorý je nie len dobrý v matematike ale aj celkom dobre vyzerá. Je očividné, že sa mu Tessa hneď zapáčila. Aj keď to nie je ľahké, snaží sa na ňu urobiť veľký dojem.

Tessa stále myslí na Hardina. Najhoršie je, keď sa sám od seba ukáže a naruší tak Tessinu bariéru.

Hardin veľmi ľutuje to,  čo sa stalo. Tessu chce späť a spraví pre ňu všetko. No znova myslí len na seba a chce sa aj s Tessou odsťahovať do Anglicka k svojej mame. Čo však, keď Tessa nechce? Jej život je predsa v Amerike.

Ako to teda spoločne zvládnu? Alebo nakoniec predsa neostanú spolu? Postaví sa im do cesty Trevor?

Kniha bola znova skvelá. Po rokoch, čo som príbeh čítala ešte ako veľká fanúšička One Direction na Wattpade, som sa konečne dostala aj k týmto krásnym knihám vo filmovom prevedení.


Kniha bola znova skvelá. Lepšia ako jednotka.
Po rokoch, čo som príbeh čítala ešte ako fanúšička One Direction na Wattpade, som sa konečne dostala k týmto krásnym knihám vo filmovom prevedení. 

Romantický príbeh o láske medzi Tessou a Hardinom sa pomaly rieši ale aj komplikuje. Raz nastanú krásne chvíle, no neskôr sa to celé skomplikuje. 

V tejto druhej knihe je vidieť, že Tessa už dospieva, správa sa inak. Nie je to už to neznalé mladé dievča, ktorým bola na začiatku príbehu. 

Keďže som bola na prvom filme v kine, rozhodla som sa, že pôjdem aj na druhý. Veď to herecké obsadenie stojí za tých 7€. A ostala som sklamaná. Podľa môjho názoru bola jednotka oveľa lepšia, čo sa filmu týka. 

Čo sa kníh týka, obe boli skvelé. Oveľa lepšie ako filmy, viac emócií je vidieť práve v knihe. Celé mi to prišlo krátke a celkom ten film ľutujem. Aj keď herecké obsadenie bolo naozaj skvelé, nuž, nebolo to také dobré ako som ja očakávala. 

Prikladám vám sem aj link na trailer filmu, aby ste si mohli kuknúť: 


 




Ďakujem krásne vydavateľstvu Ikar, že mi umožnili prečítať si túto knihu s filmovým prevedením. 
Verím, že sa dočkáme aj ďalšej knihy s novým prevedením. :)

Knihu si zakúpite po kliknutí na tento button


  Internetové kníhkupectvo BUX.sk 




Knihe dávam plný počet, čo sa o filme nedá ani len povedať. 
- majte sa krásne a čítajte, Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *