Ela a jej zázračné svetlo

by - 29.12.20

 

Ela a jej zázračné svetlo
  Lucy Fleming
______________________________
 

Pôvodný názov:

Ella's Night Lights
 Žáner: Rozprávky
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Ikar
Edícia: Stonožka
 
Po dlhej a strastiplnej ceste sa aj ku mne dostala táto nádhera a ja som nesmierne rada, že som si ju mohla prečítať hneď, ako ku mne dorazila.
 
Nevedela som jej odolať a doslova som ju zhltla :O.

Ela a jej zázračné svetlo je farebná, trblietavá milá kniha nie len pre deti. 
Ja som si veľmi užila čítanie tejto roztomilej rozprávky, ktorá poukazuje na to, aké dôležité je mať skutočných priateľov. 
Niekedy nevieme oceniť tých pravých a oni nevedia oceniť nás.
Táto útla ale za to silná kniha o priateľstve nám prináša posolstvo, ktoré by sme mali vštepovať našim deťom odmalička. 
Veľmi príjemné zobrazenie, trblietavé, ligotavé a krásne nakreslené. Táto kniha sa mi zapáčila už na prvý pohľad a rozhodne sa bude páčiť aj vám ako aj vašim malým ratolestiam.
 
Myslím, že nemám ani o čom veľa písať, to by som vám rovno mohla celé prezradiť a to radšej nechcem spraviť. No nie nadarmo je táto kniha jednou z naj predávaných kníh :)
 

 
 
Čo na ňu hovoríte? Mali ste už šancu prečítať si ju? Zaujala aj vaše detičky? :) Kupujete svojim detičkám knihy?
 
  

 Veľmi krásne ďakujem internetovému kníhkupectvu Bux.sk za túto nádhernú knihu Ela a jej zázračné svetlo.
 
Prikladám link, kde si knih môžete zakúpiť: 
Internetové kníhkupectvo BUX.sk 
bux.sk – internetové kníhkupectvo

 
Ela a jej zázračné svetlo odporúčam všetkým milovníkom pekných knižiek. Určite toto nie je len pre detičky ale oživí aj knižnicu dospelého človeka.

 
   
Knížočke dávam plný počet.
- príjemné vianočné dni prajem, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *