HABIBI

by - 18.12.20

 

HABIBI
Baja Dolce
 


Pôvodný názov: Habibi
Žáner: Erotika, Beletria
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Venupress
 
Cassie nie je žiadnou chudobnou dievčinou. Je mladá, krásna a má skvelých kamarátov a rodinu. Iba že by to nebolo skutočne tak?
 
Keď postúpi so svojím rukopisom do súťaže, niesmierne ju to poteší. Miluje písanie a nevie uveriť, že vybrali práve ju. 
 
A tu sa začína jej nový život.
 
Harry, redaktor vydavateľstva, ktorý dostane za úlohu venovať svoj čas mladej nádejnej spisovateľke Cassie nie je vôbec zlatíčko. Od prvého momentu ju neznáša. Ďalšie usoplené mladé dievča, ktoré nevie nič o realite. O tom, ako to vo svete chodí. Rozhodne sa jej to všetko odhaliť a ukázať.
 
Cassie od prvého momentu vie, že toto bude niečo iné. Harry žije dva úplne odlišné životy a ona sa musí naučiť s ním fungovať. Ak chce napísať knihu čo najlepšie a vyhrať celú súťaž, musí sa do svojich postáv vžiť. Práve tu prichádza motivácia, ktorú jej Harry s radosťou predvedie. 
 
Jeho svet ale nie je nebíčkom. Je to temnota, peklo, ktoré ho obklopuje. Nechce, aby Cassie zatiahol až sem. Vie však, že nie je jednoduché byť po jej boku ako mentor a pritom sa jej nedotknúť. 
 
Čo ak obaja pristúpia na dohodu? Bude to dobrý alebo zlý nápad? Hlavne, ako sa tá dohoda skončí. Kto bude víťaz a kto odíde ako porazený?
  
 
Baja prišla s úplne inou knihou ako boli jej predchádzajúce. A poviem vám, mne totálne ulahodila. Takúto knihu som potrebovala.
Je pravda, že tento temný a úprimný žáner nie je pre každého. 
Takže, ale späť k môjmu názoru na tento príbeh.
Začnem asi obálkou. Mega krásna tmavo-ružovo-fialová obálka s do oči bijúcim nápisom a kjút chlapíkom. Pokračujem s úžasnou (ani neviem ako to nazvať) dvojstránkou na začiatku a na konci knihy. Ďalej nesmierne ďakujem za krásne venovaníčko ♥. Nesmiem zabudnúť dodať, že kniha obsahuje aj Habibi playlist, čo je úplne dokonalé. Teda, keď si dám re-reading, playlist si hneď zapínam. 
 
No a poďme na samotný príbeh. 
 
Cassie mi bola od samotného začiatku veľmi sympatickou osobou. Jej časti sa čítali príjemne a vedela som pochopiť jej konania. Autorka ma však dostala, musím sa priznať. Victoria? Pecka. Fakt super premyslené. (tlieskam)
 
Harry, na druhú stranu, je presným opakom Cassie. Nebojí sa ničoho, pohŕda každým. Ženy strieda jedna radosť a zásadne sa s nikým nebozkáva. Keď však príde Cassie, jeho svet sa obráti hore nohami. Habibi, je jeho prezývka a totálne ju žeriem. Keď som povedala môjmu priateľovi, čo to znamená, začal ma tak volať. :) Takže, Habibi vedie, dá sa povedať dva životy. Jeden je ten temný, zvrátený v Local X a ten druhý je na oko vážený vo vydavateľstve. 
Ich vzťah-nevzťah sa pekne vyvíjal a bolo cítiť, že obaja sú odlišnými povahami. 
Príbeh som si užila a úprimne? Nemyslím si, že to bolo niečo strašné a ľudia by mali byť pohoršení. Veď teraz narazíme na takýto typ kníh takmer všade. Možno to bude tým, že na Slovensku ešte veľmi neprerazil, ale nemáme byť prečo prekvapení. Kto chce, siahne po tejto temno erotickej knihe, kto nechce, nesiahne :).
Za mňa skvelý dej, krásne vykreslené postavy a určite je tento príbeh aktuálny. Verím, že takéto niečo sa deje všade na svete, len my nemáme o tom poňatia. 
 
Láska, priateľstvá, klamstvá, mafia, drogy. Baja nám to krásne opísala a mali by sme sa práve vďaka tomuto príbehu poučiť a dávať si pozor. Otvoriť oči a ďakovať za to, ako žijeme.
 

 Veľmi krásne ďakujem vydavateľstvu Venupress, že mi umožnili prečítať si túto pecku medzi prvými. Som rada, že prichádzate na trh aj s takýmto žánrom :).
 

Prikladám link, kde si tento bestseller môžete kúpiť: 



 
Venupress - Home | Facebook
 

 
Habibi je kniha pre tých, ktorým nevadia vulgárne slová, neboja sa temnoty a radi čítajú erotiku. Tento príbeh by som povedala, že je mixom After s Fifty Shades. Kniha určite nie je pre všetkých, venuje sa silným témam a preto je pre silné povahy.

 
 
Habibi-mu dávam plný počet, mňa si získal a ako Baja napísala, som Habibi pozitívna. :)
- prajem krásne čitateľské zážitky, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *