OPPOSITION

by - 14.1.21

 

OPPOSITION
Jennifer L. Armentroutová
 


Pôvodný názov: Opposition
Žáner: Young Adult, Sci-fi, Romantika
Typ: séria
Séria: Lux
Diel: 5.
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Zelený kocúr
 
Po tom ako sa Daemon s Dee a Dawsonom pridali k roju prichádzajúcich Luxov na zem sa Katy musí popasovať so strachom o svoju lásku.
 
Spoločne s Archerom, Lucom a Beth sa ukrývajú a snažia vymyslieť plán, ako zachrániť ich obľúbenú skupinku Luxov. Dozvedia sa však dosť závažnú informáciu, ktorá sa týka Beth a nie je vôbec v tomto čase priaznivá.

Po nečakanom útoku sa Katy dostane do rúk tých zlých a práve tu sa znova stretáva s Daemonom. Je celá bez seba, keď ho vidí zdravého a hlavne živého. No nie je to jej Daemon. Čo sa stalo so skutočným Daemonom?

Katy sa snaží prísť na koreň celej veci hlavne keď Luxovia začali asimilovať ľudskú DNA. Kvôli čomu to robia? Chcú vládnuť planéte Zem?

Keď už si myslia, že im nič nepomôže a blíži sa k ich koncu, predsa len sa niečo udeje a oni majú šancu na záchranu.

Tí, ktorým kedysi verili, dnes už sú niekým iným a nedá sa im veriť. A naopak. Ľudia sa menia, no nie vždy.

Ako sa skončí príbeh Luxov a ľudí?
  
 
Tak a máme tu poslednú časť svetoznámo úspešnej série Lux s názvom Opposition. Myslím, že táto séria si aj u nás našla svojich fanúšikov a to oprávnene. :)
 
Koniec série bol zaujímavý, akčný, hektický a rozhodne romantický. 
Katy ma v tejto časti miestami vytáčali. Prečo spravila hento a tamto? K čomu to bolo dobré? Len to nakoniec sama oľutovala. Chápem, že aj my niektoré veci robíme bez rozmyslu, ale tu som sa už aj ja pozastavovala nad jej činmi.

Daemon bol ako vždy badass, vtipný a rozhodne mal viac rozumu ako jeho mačiatko. Jeho pasáže som čítala veľmi rada. Ako objasňoval niektoré udalosti.

S Dee sa stalo niečo nepochopiteľné, čo sme boli schopní pochopiť až neskôr ku koncu knihy. 

Archer bol super postavou. Jeho čítanie mysle bolo hrozné ale pritom také zábavné :D

No a Luc? To je kapitola sama o sebe :DDD. Ten čoho všetkého bol schopný a ako sa popasoval s tými najhoršími. Nechcela by som byť jeho nepriateľka. 

So samotným koncom som bola nie celkom stotožnená. Čakala som mega veľký boj, ktorému možno bude venovaná jedna celá kapitola? Troška som ostala sklamaná, pretože spomínaný veľký boj trval asi dve minúty :D.

Niekoľko strán som doslova prešla očami lebo ma nudili, ale zasa niektoré ma veľmi bavili. 

No v deji bolo veľa nečakaných zvratov a udalostí, ktoré zasiahli aj mňa.

Ako sa vám páčila táto séria? Ako ju hodnotíte? A ktorá časť bola vaša naj? :)
 

 Veľmi krásne ďakujem vydavateľstvu Zelený kocúr za poskytnutie recenzného výtlačka tejto skvelej knihy.
 

Prikladám link, kde si tento bestseller môžete kúpiť: 



Opposition



 

 
Opposition - posledná kniha série Lux je pre teba, ak si čítal/a knihy z tejto série, ako aj ak máte radi knihy o mimožemšťanoch, romantike a množstve zábavy. 


 
 Opposition dávam 4* keďže ma ten boj a niektoré veci kúsok sklamali ale inak to bolo fantastické a koniec krásny.




- krásny deň, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *