SNY

by - 8.1.21


 Sny

Anton Heretik
Andrea Heretiková Marsalová
 

Žáner: Odborná literatúra
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Ikar
 
Kniha Sny od slovenského spisovateľa Antona Heretika a jeho manželky Andrey Heretikovej Marsalovej opisuje sny a približuje ich chápanie. 
 
Útla kniha sa zaoberá históriou snov ako aj cituje rôzne známe historické osobnosti. Prináša nám bližší obraz o snoch. Autori nezabudnú spomenúť ako sa sny delia.
 
Ich snahou je laicky vysvetliť o čo ide, keď sa nám snívajú rôzne sny ako je romantika, dráma, či smrť človeka. 
 
Miestami odborný text strieda odľahčenie a skutočné príbehy, teda sny, ktoré sa ľudom už snívali. 
 
Prinášajú aj výklad niektorých snov, aby sme si aspoň trošíčka vedeli priblížiť, či je pravda to, čo sa nám sníva.
 
Túto knihu je možné využiť aj v psychoterapii ako aj v osobnostnom raste. 
 
 
 
Kniha o snoch ma veľmi zaujala. Preto som si ju aj vypýtala na recenziu. Chcela som si okrem toho aj rozšíriť svoje obzory práve v tomto psychologickom smere/psychoterapii ako aj v mojom osobnostnom rozvoji. 
 
Keďže kniha presne pasuje do rúk ako aj do menšej kabelky, je možné ju čítať doslova všade. 
 
Príjemne vizuálne spracovanie, rozdelenie knihy do niekoľkých kapitol ako aj samotné vykladanie snov. 
 
Veľmi sa mi páčilo ako si autori neberú servítku pred ústa a opisujú všelijaké sny a práve s ľahkosťou. Nesnažia sa nám opísať odbornú tému, ktorú nájdeme aj v iných publikáciach, ale rozoberajú niektoré neznáme slovné spojenia pekne do detailov. 
 
V diele nám prinášajú aj osobné príklady, ktoré neskôr rozvedú do potrebných detailov, aby sme pochopili a dokázali si vedieť vyčítať zo svojich snov aspoň niečo. Taktiež poukazujú na to, ako predísť niektorým snom a prečo sa nám dané sny snívajú. 
 

  
Ďakujem vydavateľstvu Ikar za poskytnutie recenzného výtlačku.
 
Po kliknutí nižšie na button si knihu môžete zakúpiť :) 
Internetové kníhkupectvo BUX.sk




 
Sny je kniha aj pre obyčajného laika ako som ja. Len musíš mať chuť si niečo takéto prečítať a nemať strach s niečoho nového. Ak sa chceš posunúť vo svojom raste a načerpať nové poznatky, poď do tohto. ;) 

 
 

  Sny dávam hodnotenie 4*. 
 
 
- dávajte si pozor a všímajte si vaše sny, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *