Iba s tebou

by - 25.7.21


Iba s tebou
Simona Kutišová 
Silvia Demovičová
 


Žáner: Young Adult
Typ: séria
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Venupress
 
 
Nika je mladá, odhodlaná a nebojácna baba, ktorá pre svojich najbližších urobí čokoľvek. Má kamarátku, s ktorou trávi takmer všetok voľný čas. Keď však na ihrisku uvidí sexi chalana, nedá jej to a snaží sa zistiť o koho ide. 
Z Damiána sa vykľuje drzý, neprístupný mladý chalan, ktorý trávi príliš veľa času so svojím bratom. 
 

 
Nika a Damián začnú tráviť spoločné chvíle a navzájom sa spoznávajú. Ich súrodenci si nájdu k sebe cestu a radi sa spolu hrávajú.

Ona to má domá pestré. Rodičia jej toho veľa nedovolia a strážia ju ako oko v hlave. Nepáči sa jej to ale vie, prečo to robia.
 
On má množstvo tajomstiev, ktoré sa nesmú dostať na verejnosť, pretože by zničili nie len jeho ale celú jeho rodinu.
Obaja sa zbližujú, odhaľujú svoje súkromie a vytvárajú si spoločné tajomstvá, ktoré ukrývajú pred svetom.
 

 
Kto je však v skutočnosti Damián? A čo tají Nika?
 
 
 
Na prvý pohľad krásna obálka pre mňa zaručuje skvelý príbeh. A ani v tomto prípade som sa nemýlila. 
Keď ma oslovilo vydavateľstvo Venupress s ponukou na recenziu, moja čitateľská duša zaplesala a veľmi som si to vážila. 
Novinka, ktorú napísali dve slovenské autorky bola veľmi očakávaná a inak to nebolo ani v mojom prípade. Od Simony a Silvie som okrem tejto spoločnej knihy nečítala nič iné. Po tomto som však presvedčená pustiť sa do ich predchádzajúcich diel. 
 
Ale späť k tejto novinke...
 
Iba s tebou je jedna silná, krásna ale zároveň nebezpečná kniha! Nebola by som povedala, že sa v tomto príbehu udeje toho toľko veľa.
Veľmi som si obľúbila hlavné postavy alias Niku a Damiána. On to mal v živote jednoduché, krásne a luxusné, no teraz sa všetko zmenilo a musí bojovať o svoj ale aj bratov život. Nemohol nikomu veriť no predsa si obľúbil jedného človeka, na ktorého sa dalo spoľahnúť.
Nika bola tiež skvelá. Verila svojim skutočným priateľom a dala by za nich aj ruku do ohňa. Keď sa niečo pokazilo, snažila sa to napraviť aj za cenu zničenia svojej povesti. 
Od začiatku mi nesedela tá jej podarená kamarátka s veľkým K. Ale čo spravíte, niekedy neviete, koho si držíte pri tele. 

Táto kniha si ma získala až tak, že som všetko ostatné dala bokom a čítala a čítala. Sem-tam počas návštevy, dlho do noci, či ráno. Jednoducho som využívala každú príležitosť. A rozhodne to stálo za to. 

Verte, či neverte, toto bola poriadna čitateľská jazda. Iba s tebou nie je taká obyčajná Young Adult kniha. Tu zažijete drámu, lásku, strach, starosti ale aj radosti. 

Príjemné osvieženie k bazénu, moru, či len tak, doma na gauči. :)
 

 Z celého srdca ďakujem vydavateľstvu Venupress za oslovenie a dôveru. Toto je veľmi príjemné a ľudské vydavateľstvo, ktoré myslí na svojich recenzentov a ešte nám pribalilo krásne darčeky. ♥
 
Prikladám vám sem link, kde si knihu môžete objednať. Rozhodne nečakajte, neviete, o čo prichádzate.



Iba s tebou


 

 
Iba s tebou odporúčam každej romantickej duši, ale aj tým, ktorí majú radi kúsok nebezpečenstva s nádychom tajomstiev a záhad. Verím, že si knihu obľúbite minimálne tak, ako ja. :)

 
 

- príjemné čítanie so sexi postavami prajem, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *