Azaelov pád

by - 30.7.21


Azaelov pád
Vladimíra Šebová, Ivica Ďuricová, Vanda Kys, Michaela Zamari, Baja Dolce

 


Žáner: romantický, sci-fi 
 Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Venupress
 
 
Patologička Rosalie túžila jedine zachrániť svojho brata a k tomu jej chýbalo len pár tisíc. Nečakane jej prišla ponuka, ktorú vo svojej situácii nemohla odmietnuť.
 
Ponuka podieľať sa na záchrane sveta, znie lákavo a prečo neurobiť dobrú vec? Výskum je však akýsi záhadný, musia si vybrať nové mená a nemôžu vytvárať kamarátstva. Trochu zvláštne, nie? Ani Rosalie sa to veľmi nepozdávalo, no nechala to tak a dostala sa až na koniec výskumu. 
 

 
Jej poslednou úlohou bolo nájsť Sebastiana Bernstadta. Netušila, kto je to, no splnila všetko, čo mala. Až neskôr, keď sa obaja spoznali, prišli na to, že celý tento výskum je niečo úplne iné ako im bolo doposiaľ tvrdené.
 
Stávajú sa z nich tajní agenti, ktorých úlohou je zastaviť výskum, teda, šírenie hrozby pre celé ľudstvo. 
 
Podarí sa im to spoločnými silami, alebo nemôžu veriť nikomu, ani sami sebe? 
 
Kto je v tomto prípade ten dobrý a kto ten zlý?

 


 
 
 
Tu sa nám dostáva do rúk kniha, ktorá vznikla ako autorská štafeta, nezáväzné dielo, ale predsa sa vydala aj knižne a ja som z tohoto rozhodnutia určite nadšená a vďačná vydavateľstvu.
Príbeh, ktorý je poriadne premakaný, super nápad na dej a skvelé postavy. 
Hneď na úvod ma zaujala kombinácia skvelých slovenských autoriek, ktoré priniesli toto dielo na svet. Neskôr ma dostala prenádherná obálka a až keď som sa začítala, podľahla som samotnému príbehu.
Hlavné postavy Rosalie a Sebastian sa mi veľmi páčili. Takí nenútení, príjemne sa o nich čítalo, zaujímavé charaktery. 
Baby nám priniesli poriadnu zápletku, každú chvíľu sa niečo dialo a sama som bola poriadne prekvapená všetkými tými zvratmi. 
Priznávam, niekedy som bola jemne zmätená niektorými udalosťami ako keby sa tam zjavili z ničoho-nič, ale možno to bolo mojou nepozornosťou. Okrem toho musím to spomenúť aj v tejto recenzii, nesmierne sa mi páčilo, že pri každej kapitole sme mohli vidieť, kto ju konkrétne písal. To sa mi zdalo fascinujúce. Mňa vedia potešiť aj takéto maličkosti, ktoré pre mňa znamenajú veľa. 
Veľmi som nepostrehla, že by príbeh písalo viac autoriek ako to bolo v tomto prípade. Teda aspoň nie na Slovensku. Zdalo sa mi to pekne skonsolidované a nevidela som tam nejaké veľké rozdiely, či iné chyby. Podľa mňa veľmi super. Určite si viem predstaviť viac takýchto spoločných kníh. 
 
A vraj nemáme na Slovensku schopných autorov?
Prosím? Prečítali ste si nejakú slovenskú knihu z posledných, dajme tomu, 5tich rokov? Že nie? Aha, tak tu je chyba. Prečítajte si aj túto a pochopíte. Baby môžu konkurovať zahraničným spisovateľom a to bez akejkoľvek hanby.
 

 Z celého srdca ďakujem vydavateľstvu Venupress za ich dôveru a za ich poskytnutie skvelých recenzných výtlačkov. Som vďačná, že tu máme takéto skvelé vydavateľstvo, ktoré si váži svojich recenzentov a čitateľov. ♥
 

Prikladám link, kde si tento bestseller môžete kúpiť: 


Azaelov pád


 
 
 

 
Azaelov pád odporúčam všetkým čitateľom romantiky, sci-fi, beletrie a trileru. V tejto knihe si nájde každý niečo. 

 
 

- príjemné čítanie prajem, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *