365 dní

by - 18.7.21


365 dní
Blanka Lipińska

 

 


Pôvodný názov: 365 DNI
Žáner: Erotika
Typ: séria
Séria: 365 dní
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Ikar
 
 
Laura so svojím priateľom a kamarátmi si krátia spoločné letné chvíle na dovolenke na Sicílii. Mladí Poliaci sa vedia zabávať a rozhodne pekne hrešiť. 
Keď všetko vyzerá byť v pohodičke, objaví sa neznámi cudzinec. Má niečo do seba. Je to extrémne sexi tajomný Talian. 
 
Lauru nečakane unesú a netuší, do čoho sa to zaplietla. Práve ten sexi Talian, alias Don Massimo, sa stal jej rukojemníkom. Tvrdí, že jej tvár ho zachránila pred určitou smrťou a celý život ju hľadal a veril, že jedného dňa ju bude vlastniť. Netušil však, že Laura skutočne existuje, pokým ju nestretol na Sicílii. A toto bol začiatok ich príbehu.
 
Laura dostane 365 dní strávených s Massimom, počas ktorých sa má naučiť milovať ho. Ak nie, môže svojvoľne odísť, no dovtedy bude ako on povie. Nemá na výber.
 
Žiť s mafiánom je jedno veľké dobrodružstvo. Nikdy neviete, čo vám prinesie ďalší deň.
 
Akých bude 365 dní s mafiánom? 
To sa dozviete v knihe :). 
 

 
 
 
365 dní som sa rozhodla zobrať na recenziu, keďže sa mi veľmi pozdával film. Dokonca sa mi film páčil viac ako 50 Shades of Gray. Vravím si, prečo teda neísť aj do knihy?
Nuž, asi pre toto (predstavte si toho smajlíka s rukami na očiach, teda tú opicu). 
Na každej druhej strane sa nachádza sex, sex a sex. Príbeh sa točí len okolo tohto jedného. No, dobre.  Možno ešte o rebélii, láske, nenávisti a nadradenosti. A o sexe. Jednoducho, toho bolo na mňa až príliš. Hlavné postavy som si vôbec neobľúbila. Nevedia, čo chcú, názory menia každú sekundu a ich správanie. Škoda reči. 
Príbeh som čítala dosť dlho, na to, že sa jednalo o tenkú knihu. 

V príbehu išlo o to, aby Massimo presvedčil Lauru, že ho miluje a ona tak s ním ostala do konca života. Massimo je však mafián, a preto to aj ona nemala ľahké, keď dosť často nečakane a bez slova odchádzal. Správala sa však dosť detinsky až mi to liezlo na nervy. 
 
A to jeho podceňovanie žien a nedovolenie im takmer ničoho. No hrôza. Preňho nemali ženy pravdepodobne žiadnu hodnotu. 
 
Toľko k môjmu výlevu. Mrzí ma, že kniha nesplnila moje očakávania.  

Prikladám vám aj trailer na film, ktorý nájdete na Netflixe ;).
 

 Čítali ste? Videli ste? Aké máte pocity vy?
 

 
 
  Internetové kníhkupectvo BUX.sk
 

 
Sto ľudí, sto chutí. Možno, že vám práve takýto štýl sadne ako uliaty. Nebudete vedieť, kým si neprečítate. Ak nehľadáte silný príbeh ani silné postavy, kľudne siahnite po knihe 365 dní a možno sa stane vašou obľúbenou. :) A ak sa vám páčilo 50 odtieňov, tak s veľkou pravdepodobnosťou sa vám zapáči aj táto.

 
 


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *