Nahá pravda

by - 21.8.21


Nahá pravda
Vi Keelandová

 

Pôvodný názov: The Naked Truth
Žáner: Romantika, Erotika, Beletria
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: Ikar
 
 
Layla vie, čo robí. Jej práca je jednou z najlepších a to vedia oceniť aj jej nadriadení. Získa nového klienta a teda má roboty až až. 
 
Jej novým klientom je však jej bývalý priateľ, ktorý ma veľmi zapletenú minulosť a nemá naňho dobré spomienky. 
 
Gray sa snaží získať ju späť a dokázať jej jeho lásku, ktorá je naozaj silná. Layla dlho váha, nevie, čo urobiť a hlavne sa nechce nechať znova sklamať. Je aj ich dôležitým klientom, s ktorým ona musí tráviť veľa času. Nemá veľmi na výber ak nechce sklamať firmu a aspoň sa o ňom dozvie viac. Čo je skutočná pravda a či tie ich minulé spoločné dni neboli len akýsi rozmar. Prezradí jej Gray nahú pravdu?
 
 
 
Keď to vyzerá celkom sľubne, všetko sa to pokazí. Do jeho života prichádzajú staronoví ľudia a on sa musí rozhodnúť ako s týmito novými informáciami naloží. Smútok, láska, radosť ale aj straty a kruté odhalenia. To všetko príde a zanechá po sebe celkom veľkú spúšť.
 
Komplikácie prichádzajú každým dňom a obaja sa musia rozhodnúť ako budú ich životy ďalej nasledovať. 
 
Rozhodnú sa správne? Alebo sa všetko zvrhne a skončí to celé zle? 


 
 
Knihy od Vi Keeland mám veľmi rada. Jej príbehy sú skutočné, skvelé a čítajú sa ľahko a hlavne rýchlo. Tentokrát mi to síce trvalo o dosť dlhšie, no o to viac som si knihu užila. 
 
Layla a Gray, hlavné postavy príbehu mi boli veľmi sympatické. Vlastne, v tejto knihe nebol nikto veľmi nepríjemní, všetkých som si nakoniec obľúbila.
 
Keď všetko vyzeralo nádejne, vedela som, že sa to musí pokaziť, veď o čom by bola ešte tá druhá polovica knihy? A stalo sa. Nechcem vám prezrádzať, čo sa stalo, len vám dám indície. Nechcem vám pokaziť čítanie tým, že vám vyspoilerujem tie najdôležitejšie veci v deji. 
 
Len toľkoto: na scéne sa objavia postavy, ktoré tu už boli spomínané, ale takisto aj niekto nový. Týmto sa dej zamotá, no nenastane niečo hrozné, len kúsok dramatické.  
 
Veľmi sa mi páčilo, že to nebolo násilné, skôr také príjemné, realistické.
Ako hovorím, všetko sa mi páčilo, len miestami som vedela predvídať, čo sa asi stane, no neprekážalo mi to veľmi.
 
Určite si príbeh ešte nielen raz prečítam. 
 

 Veľmi krásne ďakujem za recenzný výtlačok kníhkupectvu PreSkoly.sk ♥.
 

Prikladám link, kde si tento bestseller môžete kúpiť: 



Nahá pravda




 

 
Nahú pravdu odporúčam všetkým čitateľom romantiky, erotiky a ľahších príbehov.  :)

 
 


- krásne posledné letné dni prajem, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *