Také klišé

by - 1.9.21


Také klišé
Vanda Kys

 


Žáner: Young Adult
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Bookly
 
Max pracuje v Bra Labs a jej romantický život nie je bohvie čo. Ešteže má skvelú kamarátku, ktorá ju vie podržať a nonstop je tu pre ňu. Žije sama v byte a môže si robiť, čo chce. Aj ona by chcela mať také šťastie ako jej kamoška Anna. Skvelého priateľa, super platenú prácu a menej starostí. 
 
Po dlhom čase sa vráti jej bývalý priateľ a celý jej doterajší život sa zmení. V kaviarni spozná človeka, ktorý sa jej nesmierne zapáči. Keď ho spoznáva bližšie, zažíva s ním množstvo dobrodružstiev. Miestami nebezpečné inokedy úplne zábavné, či romantické. Je jej s ním výborne. Konečne má niekoho, kto je tu pre ňu. Iba že by to bolo úplne inak.
 

 
Čo ak daný človek klame, no vy o tom ani len netušíte? Užívate si daný okamih a ani vám len nenapadne, čo sa v skutočnosti deje a s kým trávite svoj voľný čas.
 
Max toho zažije dosť a jej život sa v priebehu roka doslova zmení.
 
Čo všetko sa stane Max? To je teda ale Také klišé.
  .
 
 
K tejto knihe som sa dostala vďaka skvelému a na trhu novému vydavateľstvu Bookly, ktoré ako svoju prvú knihu vydalo práve knihu Také klišé od Vanda Kys. Táto kniha už zočila svetlo sveta ale len v e-book forme. 
 
Teraz si však túto knihu môžeme prečítať aj vo fyzickej podobe. S krásne sfarbenou obálkou a skvelou anotáciou som rozhodne neváhala. 
 
Začiatok príbehu sa začínal jemne, pomaličky, autorka sa nám snažila všetko pekne opísať, aby sme neboli zmätení pri ďalších udalostiach. Priznávam, ťažšie sa mi prechádzalo tým začiatkom, no pochopila som, prečo to bolo také, aké to bolo.
 
Veľmi sa mi páčilo, aká nezáväzná bola hlavná krdinka. Jej práca bola úplne top a to jej opisovanie :D. Možno by aj mňa bavilo pracovať so spodným oblečením :D. Ďalej sa mi páčila jej najlepšia priateľka, každá by sme chceli mať takú, čo nám úprimne povie svoj názor a vždy je po našom boku. 

V knihe bolo množstvo dobrodružstva, také neočakávané. Okrem zábavy, trapasov a smútku zažijeme lásku, radosť ale aj trpké sklamanie. 

Príjemné čítanie, ktoré rozhodne ostane vo vás ešte dlhšie. 
 
Čítali ste knihu ešte v e-book forme? Páčila sa vám? Alebo ste siahli po papierovej verzii? Dajte mi vedieť :)

  
 

 Za recenzný výtlačok ďakujem krásne novému vydavateľstvu Bookly.sk zameriavajúcemu sa na YA a NA literatúru. Držím im palce a prajem všetko dobré do budúcnosti.
 

Prikladám link, kde si knihu môžete kúpiť: 



Také klišé

Vydavateľstvo | Bookly | Bratislava
 

 
Také klišé je jednoduché čítanie pre všetkých milovníkov YA literatúry. Ak chcete prejsť všetkými možnými emóciami, nech sa páči. Siahnite po tejto knihe a máte tam všetko. 

 
 



-pekný sviatočný deň, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *