Zoznam hostí

by - 19.9.21


Zoznam hostí
Lucy Foleyová
 

Pôvodný názov: The Guest List
Žáner: Triler
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Tatran
 
Jules sa na tento deň tešila, až kým jej neprišla tajná správa, že ten, za koho sa vydáva, nie je skutočne on. To ju celkom znepokojilo a hlavne chcela zistiť, kto jej ten odkaz zanechal.
 
Počas príprav na svadbu, keď všetko vrcholí, Jules je každým dňom nervóznejšia. No, vie to dobre zahrať a tvári sa, že je všetko v úplnom poriadku. 
 
Jej snúbenec a budúci manžel, Will, je televízna hviezda a každý jeden človek ho miluje. Pohľadný muž, ktorý má čokoľvek, čo si zmyslí napríklad aj prekrásnu snúbenicu, ktorá tiež je známa osobnosť, no nie až tak, ako on.
 
Na svoju svadbu si vyberú opustený ostrov v Írsku, ten preslávia svojou svadbou a budú sa tam konať ďalšie akcie, ktoré prinesú ostrovu popularitu. A tieto známe osobnosti nikto ľahko nenájde, teda ujdu očiam fotografov.
 

 
Na takmer strašidelnom ostrove sa stretne najbližšia rodina a priatelia. Každý z nich má tajomstvá, ktoré čakajú na to, aby sa mohli dostať na povrch.
 
Začnú sa diať čudné veci a nikto nevie, čo to vlastne je. 
 

 
Počas svadobnej noci sa však niekto už nikdy viac nezobudí a ostane naveky spať. 
 
Kto to môže byť? Kto to spravil? Aký bol motív na vraždu?
 
Ak si aj vy kladiete tieto otázky, šup, pustite sa do čítania :).  


  
 
 
Do tejto knihy som sa pustila na základe opisu skvelých báb z vydavateľstva Tatran. A rozhodne neľutujem. Aj keď sa musím ospravedlniť, ku knihe som sa dostala až po dlhšej dobe, ale som rada. Teraz bol ten správny čas na tento triler. 
 
Zo začiatku sa môže zdať čítanie ťažšie, ale to je len taká prvotná reakcia. Hneď sa do toho dostanete a viete, kde ste a čo sa momentálne deje. 
 
Príbeh dvoch svadobčanov, ktorí sa pripravujú na svoj veľký deň sa mi páčil. Jednalo sa pre mňa o zaujímavý typ svadby, taký, čo sa u nás veľmi neodohráva. 
 
Okrem hlavných postáv sa mi pozdávali aj tie vedľajšie, aj keď som miestami mala chuť niektorých doslova zbiť za ich prístup a správanie, tak mi liezli na nervy. 
 
Príbeh môžeme čítať z viacerých pohľadov, ako je nevesta, ženích, organizátorka svadieb, družička, družba ale aj priateľka. 
 
Každý z nich ukrýva temnú minulosť, o ktorej nechcú hovoriť, nie to, aby sa dostala na verejnosť. 
 
Mňa čítanie tejto knihy dosť bavilo, od začiatku až po koniec. Nenudila som sa, všetko bolo také pre mňa akurát "príťažlivé" k čítaniu :D.
 
Som rada, že som sa do knihy začítala :).
 
Poslednú dobu ma berú tieto trilery, a ešte keď je v tom láska, niečo super. A konkrétne tento koniec? Bolo ťažké prísť na to, kto bol vrah. 
 
Samotný koniec bol taký rýchly, chýbala mi tam možno ešte jedna kapitola, aby sme sa dozvedeli, čo sa stalo s ostatnými hosťami.

Čítali ste, čo na príbeh hovoríte vy?

 

 Za všetky skvelé knihy a konkrétne aj za túto jednu ďakujem úžasnému vydavateľstvu Tatran.
 

Prikladám link, kde si tento triler môžete zakúpiť: 



Zoznam hostí




 



 
Zoznam hostí, skvelý triler so štipkou romantiky, jemnej zábavy a tajomstiev, odporúčam všetkým. Nie je to nič ťažké, ani veľmi krvavé, možno niečo fajn na začiatok s týmto žánrom ;).

 
 


- príjemné čítanie, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *