Láska cez správy

by - 24.9.21

Láska cez správy
Teagan Hunter

 

Pôvodný názov: Let's get Textual
Žáner: Romantika
Typ: nezáväzná séria
Séria: Texting
Rok vydania: 2021
Vydavateľstvo: Zelený kocúr
 
 
Delia posledné dni cíti, že jej vzťah už nie je to, čo na začiatku. Nevie, ako to má priateľovi povedať. Keď však zistí, že on je na tom rovnako, hneď jej je lepšie. Dohodnú sa, že ostanú priateľmi.
 
Na mobile sa jej objaví záhadná SMS. Myslí si, že jej to poslal brat, ten stále mení telefónne čísla, tak mu teda odpíše. Ďalšie správy sa jej zdajú čudné, hneď vie, že niečo nie je v poriadku. 
 
Vysvitne, že človek, ktorý jej píše, je niekto neznámi, no obaja si aj tak naďalej sms-kujú. Neodradí ich to a cítia sa "spolu" dobre. Ich spolubývajúci ich donútia ísť na skutočné rande, nie len si vypisovať. Obaja majú strach, nevedia ako ten druhý vyzerá, no vedia, že si spolu radi píšu. Dúfajú, že im to bude spoločne klapať aj v reáli. 
 
Vzťah, ktorý vzišiel z nesprávneho čísla sa vyvíja na niečo viac.


Nesprávne číslo. Správny chalan.
 
Zach a Delia spolu trávia čo najviac času a snažia sa navzájom lepšie spoznať. Ona stále študuje a pritom brigáduje, on už pracuje. Deň vďakyvzdania sa rozhodnú stráviť u Zachovej rodiny. Tam sa to však celé pokazí. 

Jedná malá chybička a vzťah je na pokraji rozpadu. 

Čo sa udeje? Dá sa to všetko ešte napraviť, alebo je tejto známosti koniec?

Všetko sa dočítate v knihe Láska cez správy.
 
Na tejto knihe ma v prvom rade chytila obálka. Vydavateľstvo spravilo dobre, že nechalo tú pôvodnú a vycapilo na upútanie mužskú hruď :D.
 
Ďalším dôvodom čítania bol určite názov knihy. Láska cez správy, to si musím prečítať. Moje prvé slová. 
 
Ako som sa pustila do knihy, rovno som prečítala 100 strán na jedno posedenie cestou do školy (áno, cesta trvalo takmer 2 hodiny, takže času bolo dosť :D).
 
Delia sa mi hneď od začiatku extrémne zapáčila. Milá, vtipná, mladá baba, ktorá hneď povie, čo má na srdci. Má skvelých priateľov, takých by som brala aj ja. Skvelé, že bývalý priateľ ostal pri nej a pomáha jej. Nie je to nič nútené, len, keď naozaj ide do tuhého.
 
Zach, teda tajomný chalan z druhej strany telefónu, bol totálne zlatý. Romantik, skvelé srdiečko ale triezvo rozmýšľajúci chalan vedel, čo je správne a čo naopak zlé. Vážil si ženy, nie ako iný člen tohto príbehu. 
 
V knihe sú spomínané samé super veci ako Harry Potter :D, kozy (akože skutočné kozy, kozliatka :D), čo mi prišlo bláznivé, ale zároveň veľmi kjút. 
 
 
Ich vzťah sa mi veľmi páčil. Všetko to začalo náhodnou SMS a skončilo... nuž to sa dozviete, keď si knihu prečítate. :)  
 

 Za túto super romantickú knihu vďačím vydavateľstvu Zelený kocúr.
 

Prikladám link, kde si knihu môžete jednoducho zakúpiť: 



Láska cez správy


 

 
Lásku cez správy si musíš prečítať, ak miluješ romantiku, chceš sa pri čítaní aj zabaviť a rozhodne si oddýchnuť a vypnúť myseľ. Všetko, čo dobrá kniha má mať nájdeš práve tu. :)

 
 


- našli ste svoju lásku cez správy?, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *