Ak budeš môj

by - 2.12.22


Ak budeš môj 
Barbora Astor


Pôvodný názov: -
Žáner: Beletria
Séria: Môj
Diel: 2.
Rok vydania: 2022

Vydavateľstvo: Venupress
 

Neal Hollis je slávny hudobník, ktorého poznajú takmer všetci na svete. Kedysi bol členom známej hudobnej skupiny, teraz sa členovia dali na sólo kariéru, no možno nás prekvapia a dočkáme sa aj ich opätovného spojenia. 
Neal potrebuje na svoje turné fotografa, ktorý bude s nimi cestovať po svete a robiť dokonalé fotky. 
Jess je šťastne zamilovaná, až do osudného dňa, kedy sa pre ňu doterajšia situácia poriadne skomplikuje. Potrebuje niekam odísť a spamätať sa z toho, čo sa stalo. Keď jej kamoška dohodí prácu snov, Jess v tom momente neváha a všetko prijíma tak, ako jej to bolo nadelené. Netušila, koho má fotiť, až kým jej to neprezradia. Neal Hollis sa stáva objektom Jess a on sa stáva jeho fotografkou. 
Trávia spolu mnoho času a členovia jeho kapely si ju veľmi obľúbia. Doberajú si ju, zabávajú sa a cestujú. Jess však nechce nikomu prezradiť čo ju trápi a sužuje. 
Keď splynie nečakaná láska, všetko vyzerá skvelo, iba žeby to tak vôbec nebolo a osud im prestane priať ...
Dokáže Jess znova milovať a vymaniť sa z pazúrov minulosti?
 


To, čo vzniklo medzi nami, sa neskončilo.“    
 

 
Svetlo sveta uzrela ďalšia novinka od novej talentovanej autorky Barbory Astor - Ak budeš môj. 
Ak budeš môj je nezáväzným pokračovaním knihy Tak trochu môj v sérii Môj. Táto séria vznikla ako fanfiction na obľúbenú hudobnú skupinu One Direction. Ani ja som nebola výnimkou a totálne som si fičala na 1D. Aj teraz si niekedy pustím ich pesničky. No veľmi som si obľúbila aj ich sólovú kariéru. Všetci členovia si idú bomby.
Táto druhú kniha sa zameriava na Nialla pardón Neala a jeho fotografku Jessicu. V tomto príbehu spoznávame pohnútky Nealla, stretávame jeho členov kapely a taktiež sa tu mihnú postavy z jednotky, či čo-to nám načrtne autorka aj o ďalšej časti. 
V tejto knihe budete veľa cestovať, čo sa mne dosť páčilo a oproti jednotke túto knihu musím veľmi pochváliť. Je vidieť, že autorka tu urobila poriadny pokrok. Kniha sa číta rýchlo a ľahko, je to úplne príjemné čítanie do polovici knihy a potom sa to "rozjede". Naberá to na "grádoch", zažívame viac romantiky, viac nebezpečenstva, ale aj smútku a sĺz. 
Mne sa kniha veľmi páčila, čítanie som si užívala plnými dúškami a zaspomínala som si na časy mojej zaľúbenosti a posadnutosti touto skupinou.
Postavy tejto časti sa mi dosť páčili. Neal bol úplné zlatíčko, presne tak, ako si ho predstavujem v skutočnom živote a Jess bola odvážna mladá dáma, ktorá sa rozhodne vie postaviť za svoju lásku.
 
Ak ste čítali jednotku, táto sa vám bude páčiť rovnako, ak nie ešte viac. Tiež odporúčam knihu, ak máte radi dobrú romantiku, túžite nakuknúť do zákulisia spevákov a ich turné, čo všetko to sprevádza. 
 
Neviem sa dočkať pokračovania!!! ♥ 

 

 
 
 
 
Veľké ďakujem za dôveru a recenzný výtlačok tejto skvelej knihy patrí vydavateľstvu Venupress ♥.
 
 
 



 
 










 
- zamilujte sa aj vy, Miška













 


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *