Duch Vianoc

by - 27.11.22


Duch Vianoc
Debbie Macomberová


Pôvodný názov: The Christmas Spirit
Žáner: Beletria
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022

Vydavateľstvo: Fortuna Libri
 

Keď vnúčence prídu na návštevu k starej mame, vždy sa tešia na jej rozprávky, ktoré im spríjemňujú spoločné chvíle. Ani tentokrát to nie je inak. Starká im začne rozprávať skutočný príbeh s pozmenenými menami. Tento príbeh sa odohráva počas najkrajších sviatkov roka - Vianoc. 
Príbeh o pastorovi Petrovi a jeho najlepšom kamarátovi barmanovi Hankovi. Keď obaja hovoria o tom, ako majú veľa práce no pritom ani jeden tomu druhému veľmi neverí, rozhodnú sa na pár dní zmeniť svoje povolanie.
Peter bude robiť barmana, zatiaľčo jeho pozíciu pastora prevezme Hank. On bude plniť program, ktorý mal Peter vykonávať tento týždeň. Hneď obaja zistia, že to nie je vôbec jednoduché.
Hank sa okrem iného musí pasovať aj s Petrovou sestrou, ktorá sa mu veľmi páči, no je zatrpknutá a až príliš konzervatívna. Petrovi zasa padne do oka jedna čašníčka s dobrým srdcom. 
Čo sa však stane, keď sa ostatní v bare dozvedia, kto Peter skutočne je? 

Dokážu sa títo dvaja popasovať s inými úlohami, ako boli zvyknutí?
 


Tento štedrý večer bol iný, než na aké bol Pete zvyknutý. Napriek všetkému musel pripustiť, že bol najkrajší v jeho živote.“    
 

 
Moja prvá vianočná kniha v tomto roku a nemohla som si vybrať lepšie. V prvom rade, ak vás pri tejto knihe odrádza to, že je tam pastor a myslíte si, že to bude príliš duchovné, ste na veľkom omyle, ako som bola aj ja.
V druhom rade, táto kniha je úplne skvelá. Prečo?
Pretože v príbehu sa nachádzajú tak príjemné postavy, o akých som už dávno nečítala. Mužské postavy sú úplne skvelé, tie ženské sa v príbehu zmenia. 
Táto kniha je síce útla, ale nesie v sebe silné a krásne poslanie. Navnadí vás na vianočné obdobie, ktoré sa ale určite blíži.
Počas čítania som sa neustále usmievala a cítila som sa veľmi príjemne. Knihu som prečítala veľmi rýchlo a užila som si ju. Príbeh je romantický, ale rieši aj problémy spoločnosti, či dokonca zmení správanie niektorých ľudí a otvorí im oči.
 
Za mňa celkovo jedno veľké prekvapenie a ešte jedno väčšie odporúčanie. Ak hľadáte krásny vianočný príbeh, nech sa páči :). 

 
 
 
 
Srdečné ďakujem patrí vydavateľstvu Fortuna Libri za recenzný výtlačok tejto knihy ♥.
 


 
 








 
- nalaďte sa na vianočnú atmosféru, Miška













 

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *