Vianočný únik

by - 9.12.22

 

Vianočný únik
Sarah Morganová


Pôvodný názov: The Christmas Escape
Žáner: Beletria
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2022

Vydavateľstvo: Fortuna Libri
 

Robyn kedysi veľmi sklamala svoju sestru, no odvtedy sa zmenila. Mrzí ju, že jej kontakt s jedinou žijúcou rodinou sa prerušil. Keď sa po rokoch ozve jej neter, všetko vyzerá tak, že sa jej doterajší život zmení. 
Christy pracuje z domu, pritom sa stará o svoju hyperaktívnu dcéru a so svojím manželom opravujú dom na vidieku. Ich vzťah je skúšaný životom a Christy je z toho mierne zúfalá.
Alix je najlepšia priateľka Christy. Tieto dve dievčatá si vždy všetko hovorili, trávili spolu veľa času a boli nerozlučné. Všetko sa tak trochu skomplikovalo, keď sa Christy nečakane vydala a svoju priateľku tak nechtiac odstrčila na inú koľaj. 
 
Každá z týchto žien má svoju minulosť, na ktorú by možno rada zabudla. Teraz je čas to všetko napraviť. Vianoce sú magickým obdobím, kedy treba odpúšťať a šíriť lásku. 

Christy chce tieto Vianoce tráviť so svojou tetou, ktorú nikdy nevidela a chce jej dať šancu. Počas sviatkov chce mať celú rodinu pokope a kde je na to lepšie miesto ako v Laponsku? V magickom, zasneženom a krásnom prostredí sa aj najväčšie ľady roztopia.

Christy musí ešte niečo vyriešiť so svojím manželom, preto do Laponska najprv posiela svoju dcéru s Alix a so Zacom, ktorého Alix nemôže vystáť. Prvé sviatočné dni trávia spolu, až kým sa k ním nepridajú oni dvaja. 

Všetci sa nechajú unášať jedinečnou atmosférou a užívajú si spoločný čas. Zbližujú sa, odhaľujú tajomstvá a vytvárajú rodinu.
 


„Uháňali cez zasnežené brezové a borovicové lesy. Alix privrela oči a užívala si mrazivé ticho. Bolo počuť len dychčanie psov a tlmený dupot ich láb na snehu, občas šuchot postroja.    
 

 
Vianočných kníh nikdy nie je dosť a ja som každý rok rada, keď sa nejaké nové knihy objavia aj na našom slovenskom knižnom trhu. Jednou z nich je aj Vianočný únik
 
Táto kniha je skutočným únikom z uponáhľaného sveta, do sveta magického a vianočného Laponska, kde vás obklopuje čistý biely sneh, kde-tu sa na vás díva sob a polárna žiara žiari nad vašimi hlavami. Síce skrehnuté kosti, no potom nasleduje saunovanie s výhľadom na zasnežený les a následne schladenie v čerstvo napadanom snehu. Toto je môj sen. Toto miesto dýcha Vianocami. 
Presne toto som cítila z knihy. Príbeh Christy, Alix a Robyn vo vás navnadí skutočnú sviatočnú atmosféru. Ja som si tento príbeh nesmierne užila, bolo to úplne dokonalé a autorka ma rozhodne presvedčila aspoň raz navštíviť Laponsko a zažiť niečo jedinečné!
Príbeh týchto troch žien je silný, poučný a krásny zároveň. Každá žena je úplne iná, ale všetky majú jednu vec spoločnú. Lásku. Lásku k rodine, k priateľstvu, k novým zážitkom.
Pri tejto knihe sa nasmejete, zamilujete a rozhodne sa naladíte na vianočnú nôtu. 
Okrem iného sa mi páčilo, ako sú v knihe zobrazené vzťahy, či už priateľské, ale aj ľúbostné.
Táto kniha je sama o sebe krásna a ja verím, že si ju zamilujete tak, ako aj ja.  


 

 
 
Veľké ďakujem za recenzný výtlačok tejto skvelej knihy patrí vydavateľstvu Fortuna Libri ♥.
 
 
  



 






 
- príjemné vianočné obdobie, Miška














 



You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *