Odhalenie 2 //K odvahe ma nútil strach//

by - 12.5.23


Odhalenie 2
Monika Kasášová



Pôvodný názov: -
Žáner: Beletria, Dráma, Romantika
Séria: K odvahe ma nútil strach 
Diel: 2.
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Moderné romány
 

Alex sa dozvedela nečakané informácie o jej nových susedoch, ktorí sú niekým úplne iným ako sa vydávajú. Ich úlohou bolo, okrem iného, aj zistiť akékoľvek informácie od Alex, ohľadom jej brata Dereka. Alex však nič netuší. Chalani netušili ani to, že jeden z nich sa do nej bezhlavo zamiluje.
 
Alex po zistení, kým skutočne sú, sa snaží obmedziť s nimi kontakt, najmä s Halom, no nedarí sa jej to. Ako ona, tak aj oni vedia, že to stále nie je bezpečné, nechávať ju samotnú, preto jej robia spoločnosť.
 
Čo ak sa znova udeje niečo nečakané a hlboko zasiahne do ich životov?  
 

Nevzdám sa tak ľahko,“ zdôraznil som, odstúpil a venoval jej úsmev víťaza, než som sa otočil a nechal ju stáť pri linke, s rozbúrenými pocitmi a nevyslovenými otázkami.     

 
Pokračovanie skvelého prvého dielu nás nenechalo dlho čakať a my sa môžeme pustiť do dvojky. Ja ju už mám prečítanú a som nadšená.
 
Druhý diel sa niesol v duchu prvého. Akcia, strach, dráma, erotika, nečakané postavy, ...
 
Na tejto časti sa mi páčilo to, že sa objavili nové postavy, ktoré boli vtipné a rozhodne zamiešali karty celého príbehu. Okrem toho tie "staré" sa viac vyšperkovali, dostali sa bližšie do môjho čitateľského srdiečka a našli si tam svoje miesto.
 
Tento príbeh, aspoň podľa mňa, je niečím nevšedným, zaujímavou kombináciou, či už práce hlavnej postavy, ale aj zápletky a nečakaných odhalení. 
 
Príbeh sa číta rýchlo, pretože každá kapitola vás ťahá k tej nasledujúcej. Všimla som si, že tieto kapitoly boli o niečo dlhšie, ako v jednotke, ale bolo to možno aj tým, že sa tu prelínalo hneď niekoľko pohľadov, no nejdem prezrádzať, ktoré konkrétne, aby som nezničila dojem z čítania.
 
Ak o tejto sérií váhate, rozhodne odporúčam prečítať si. Nielenže sa dobre zabavíte, ale verte mi, kniha bude samé odhalenie. Nečakané zvraty a návraty.         



 
 
Za skvelý príbeh na recenziu vďačím vydavateľstvu Moderné romány. Už teraz sa neviem dočkať pokračovania.  ♥
 
 
 
 



 
- užite si čítanie, vaša Miška :)







You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *