Dohoda

by - 6.5.23


Dohoda
Danielle Hartová



Pôvodný názov: -
Žáner: Beletria, Romantika
Séria: Dohoda 
Diel: 1.
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Moderné romány
 

Nadya si až do osudného dňa žila celkom slušný život, kde o peniaze nebola núdza. Chodila na drahú prestížnu školu, kde sa jej dostávalo toho najlepšieho vzdelania. Mala kamarátov z vplyvných rodín a užívala si prítomnosť. Takmer všetko sa ale rýchlo obrátilo naruby.
 
Ich rodinnému biznisu sa prestalo dariť a jej otec bol donútený predať takmer všetko aj s jeho dcérami.
 
Aby svojim dievčatám zabezpečil ako-tak plnohodnotný život, musel niečo urobiť. Zapredal svoju najmladšiu dcéru spolu s firmou a uzavrel dohodu. Dohodu o manželstve. Jeho dcéra a syn vplyvného a najbohatšieho človeka v okolí - Daltona.
 
Môže dohodnuté manželstvo fungovať? Sú k tomu potrebné city? Môžu dvaja ľudia, ktorí sú donútení spolu žiť, sa do seba zamilovať?     


Môže dohodnuté manželstvo fungovať? Sú k tomu potrebné city? Môžu sa dvaja ľudia, ktorí sú donútení spolu žiť do seba zamilovať?

 
 

Vydať sa za niekoho a žiť s niekým sú dve odlišné veci,“ utrúsila akoby mimochodom.
V niečom mala pravdu.      

 
Táto kniha na prvý pohľad zaujme tajomnou obálkou s mužskou tvárou, ktorá vyvoláva mnoho emócií.
Potom si všimnete, že toto dielo má milión prečítaní na Wattpade a poviete si, že toto si musím prečítať. Veď to už čítalo toľko ľudí, snáď nebudem výnimka. A takto nejako to bolo aj u mňa. Okrem toho, že toto je presne ten môj obľúbený žáner.
 
Kniha, ktorá má pokračovanie, vychádzajúce o niekoľko dní, je skvelá voľba na tieto dni. Ja som príbeh čítala dlhšie, no to bolo spôsobené práve kvôli školským povinnostiam, ktorých som mala teraz celkom dosť a na príbeh som si chcela nechať viac voľného času, aby som ho mohla dočítať v jednom kuse a nie po častiach. A tak sa aj tieto dni stalo. Poviem vám, že toto čítanie bolo pre mňa po náročnom období ako balzam na dušu.
 
Príbeh o dohodnutom manželstve v súčasnej dobe? Hovorím si, áno. Toto znie zaujímavo a chcem si to prečítať. Spravila som dobre. 
 
Nadya, hlavná postava tohto príbehu sa s ničím nebabre. Svoje povie na rovinu, vie si poradiť aj v najhoršom a nebojí sa použiť rôzne hmaty. Niekedy ma jej správanie ale hnevalo. Najmä ku koncu knihy a to, ako sa zahrávala s chalanmi. To mi prišlo také zvláštne, ale beriem, na svete sú rôzne typy ľudí :D.
 
Ian bol tiež takou zaujímavou postavou. Zo začiatku si neurobí dobre meno, potom je to ten naj chalan na svete, sexi, príjemný, robí všetko dobre, až kým to totálne nepokazí. Potajme so svojím ocom diskutujú  a dohadujú sa na rôznych veciach, o ktorých sa Nadya dozvedá až po krásnych chvíľach. 
 
Zaujímavé, celý tento príbeh. Veľmi som zvedavá na pokračovanie a na vysvetlenie mnohých vecí, ktoré sa v jednotke udiali. Rozhodne to bude ešte dobrá čitateľská jazda a ja sa neviem dočkať.
 
Takže, ak hľadáte dobrú oddychovku, fajnú romantiku a chcete sa dozvedieť viac o luxusnom živote, nech sa páči, toto je určite pre vás ako stvorené. Plus ako bonus dostanete krásne predsádky ♥.
 
   

 
 
Za skvelý príbeh na recenziu vďačím vydavateľstvu Moderné romány. Už teraz sa neviem dočkať pokračovania. ♥
 
 
 
 



 
- užite si túto dohodu, vaša Miška :)








You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *