Búrka

by - 28.5.23


Búrka
Iveta Klemanová


Pôvodný názov: -
Žáner: Beletria, Romantika
Séria: - 
Diel: -
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Venupress 
 

Letuška prvej triedy Louisa má pred sebou skvelú budúcnosť. Jej práca ju baví a nemá čo stratiť, len získať. Ale čo ak sa predsa len niečo nájde a jej kariéra utrpí poriadnu ranu? A všetko to začalo jedným nevinným stretnutím v bare. 
Elliot, bývalý hráč a teraz majiteľ klubu NFL, je už v zrelom veku a svoje trúchliace dni mu spríjemňuje dcéra, o ktorú sa stará ako o oko v hlave. Trávia spolu veľa času a sú si jeden druhému oporou. Jeho život bol doteraz monotónny, pokým nenatrafil v bare na jednu veľmi drzú ženskú.
A tu sa prvýkrát zrazili cesty Elliota a Louisy. 
Dve povahy, ktoré nemôžu byť viac odlišnejšie, ale predsa rovnaké. 
Louisa dostane padáka zo svojej vytúženej práce, keď ju obvinia zo sexuálneho napadnutia. A to je jej koniec. Kto ju zamestná? Po takomto obvinení nemá šancu. Jedine, že by sa stal zázrak.
Elliot nutne potrebuje novú letušku, ktorá bude extrémne diskrétna a nadmieru kvalifikovaná. Taká jedna by sa našla, Louisa. 
Keď sa títo dvaja znova stretnú, neveští to nič dobré. 
   
 

Lož behá po svete oblečená ako Pravda a spoločnosť je veľmi šťastná... Pretože svet netúži poznať nahú Pravdu.“      

 
Venupress vydalo ďalšiu knihu od skvelej slovenskej autorky, ktorá sa právom stala jednou z mojich obľúbených. Pýtate sa prečo? Hneď vám to objasním ...
Búrka. Jedno slovo a toľko významov, o ktorých by ste ani možno netušili. Taký názov nesie aj táto novinka, ktorú si musíte prečítať.
 
Táto kniha mala skvelé promo, nebudeme si klamať. Pútavé video, skvelá obálka a útržky z knihy. Tak sa to robí!!!
 
Mňa táto kniha zaujala najmä tým, že hlavná postava je letuška. (Chcem viac kníh o letuškách!!!) Hneď som vedela, že túto knihu si musím prečítať. Keď som uvidela obálku, ešte viac som sa v tom utvrdila. A tak príbeh je tu, pri mne a už aj prečítaný. Inak sa nedalo, pretože, keď sa do knihy začítate, budete chcieť vedieť, ako sa táto búrka skončí.
 
Ách, toto bolo také dobré. Príbeh z dvoch pohľadov, pričom sa mi zdalo, že ten mužský prevyšoval a veľmi sa mi to páčilo. Nemusí byť všetko len zo ženskej strany. 
Silné postavy, ktoré sa musia popasovať s mnohými životnými lekciami, ako sú paparazzi, klamstvá, či omyly. 
 
Autorka zobrala tému tohto diela správnym smerom. Poukázanie na to, ako dokáže jedno klamstvo zmeniť životy úplne iným smerom. Ako sa dá rýchlo uveriť klamstvám a aké ťažké je bojovať za pravdu. Nikto tú pravdu nevie lepšie ako vy sami. 
 
Skvelé to bolo!!! Veľa myšlienok z tejto knihy mi ostalo v mysli a ešte dlho mi budú v nej rezonovať. Rozhodne ide o veľké ponaučenie sa. 
 
Veľa emócií tento príbeh nesie, spoločne s hlavnou myšlienkou, ktoré chcú byť svetom rozpoznané a chcú ľuďom otvoriť mysle. Blahoželám, toto skutočne vyšlo. 💖

Už teraz mám chuť na re-reading!              




 
 
Z celého srdca ďakujem vydavateľstvu Venupress za dôveru a za túto knihu na recenziu ♥.
 
 
 









 
- toto si musíte prečítať, vaša Miška💕








You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *