Prisahaj

by - 11.6.23


Prisahaj
Meagan Brandyová


Pôvodný názov: Say You Swear
Žáner: Beletria, Romantika, New Adult
Séria: - 
Diel: -
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Zelený kocúr
 

Arianna bola od prvého pohľadu zamilovaná do nového suseda, ktorý sa stal najlepším kamarátom jej brata. Vždy po ňom tajne túžila, ale on sa k ničomu nemal. Jedno leto sa však všetko zmenilo. 
Letné prázdniny všetci piati kamaráti trávia v plážovom dome, ktorý predstavuje pre nich útočisko, miesto, kam môžu ísť a vždy sa tam budú cítiť skvelo. 
Toto leto sa však všetko zmenilo. 
Chase konečne prejavil záujem o Ariannu, no tiež len po tom, ako ona iniciovala prvý krok. Vyzeralo to sľubne, až pokým to nepokazil na plnej čiare. Arianna je z toho zúfalá a celkom dlho sa z jej sklamania a neopätovanej lásky spamätáva. Pomáha jej najlepšia kamoška Cam a Noah.
Chalan, ktorého prvýkrát stretla v lete a odvtedy s ním trávi veľa voľného času. Noah ju dostal zo smutných chvíľ a pomohol jej užiť si vysokoškolský život. Ukázal jej, čo je skutočná láska.
 
Všetko by to bolo dokonalé, až na osudný moment, ktorý zmení osudy mladých ľudí. Je len na Arianne, či to zmení. 
 
Ako sa rozhodne? Ostane navždy s Noahom, alebo v jej srdci prebýva silná túžba po Chase-ovi? 
 
Pre koho sa jej srdce rozhodne?
 
 
„Neboj sa pádu, ale života, v ktorom si nikdy neskočil.“ Venujem mu uslzený úsmev. Vždy skočím, ak ma ten skok zavedie k tebe. Vždy.      

 
Táto kniha vás hneď upúta letnou obálkou so sexi chalanom uprostred. Potom si všimnete hrúbku. Nezľaknite sa, ako som sa možno aj ja bála na začiatku. Tie strany tak rýchlo ujdú, že ani nebudete vedieť ako. A teraz by som vám chcela povedať napísať moje dojmy z tejto knihy.
 
Toto bola jedna dokonalá kniha, ktorá sa stala jednou z mojich obľúbených. Prečo?
 
Lebo tie hlavné postavy! 
 
Počas celej knihy môžeme pozorovať vývoj postáv, ich dospievanie, prehodnocovanie priorít a skutočnú lásku, ktorá má pred sebou mnoho úskalí, ale vždy prežije. Ak je silná a neutíchajúca. Arianna je zlatíčko, ktoré nadovšetko miluje svoju rodinu, svojich kamarátov. Túži po láske, nehľadá ju však na správnom mieste. No, tá pravá láska si nás vždy nájde. 
 
Noah? Pane a Bože náš. Toto je prototyp dokonalého chlapa, akého by chcela mať každá žena. Ja už našťastie toho svojho mám, ale keby nie, tak Noah by to u mňa vyhral na plnej čiare. Tak nádherne vykreslená mužská postava. Tá jeho sila, jeho neha, jeho túžba a láskavosť. To sa nedá opísať, ako na mňa táto knižná postava zapôsobila. 
 
A príbeh? 
Znova sa budem opakovať ale do-ko-na-lý. 
Skvelá zápletka, skvelé opisy, prostredie a postavy.
Málokedy sa mi stáva, že počas čítania mi zviera srdce, napĺňa ma láskou a preháňajú sa mnou zimomriavky, či slzy sú na pokraji. Veľmi ma tento príbeh zasiahol, presne mi brnkol na strunu mojej čitateľskej duše.
 
Plnými dúškami som si knihu užívala. Nevedela som sa od nej odtrhnúť, nechcela som.
 
Verím, že ak ste knihu nečítali, tak si ju prečítate, lebo zažijete také krásne chvíle s týmto príbehom a postavy sa vám dostanú do srdca. Rozhodne nebudete ľutovať. 
 
Kniha je stvorená pre všetkých milovníkov romantiky, erotiky, silného rodinného puta a priateľstiev. 
 
Čitateľ dostane mnoho prekvapení, šokových momentoch a nezabudnuteľných chvíľ.    
 

 
 
Z celého srdca za túto knižnú dokonalosť ďakujem Zelený kocúr  ♥.
 
 
 
 



 
- prenádherné čítanie prajem, vaša Miška💜










You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *