Chata vo Švajčiarsku

by - 21.6.23


Chata vo Švajčiarsku
Julie Caplinová




Pôvodný názov: The Little Swiss Ski Chalet
Žáner: Beletria
Séria: Romantické úteky 
Diel: 7.
Rok vydania: 2023
Vydavateľstvo: Grada
 

Míne všetko prerastie cez hlavu, keď sa jej večierok nevydarí a stane sa niečo nečakané. Jej srdce dostáva ťažký úder a musí uniknúť zo stagnujúceho sveta. Keď sa jej naskytne príležitosť odísť do malebného Švajčiarka, neváha ani chvíľu. Túži nájsť pokoj, zažiť dobrodružstvo a načerpať nové sily, či inšpirácie.
Jej záľubou je varenie a pečenie. Zbožňuje vytvárať nové jedlá, kombinovať všakovaké chute a hostiť ľudí. Cíti sa vo svojom živle, keď jej priatelia ochutnávajú jej kulinárske výtvory.
Švajčiarsko, však všetko zmení. 
 
Jej teta Amélia ju privíta s otvorenou náručou. Keď sa Mína ocitne v príjemnej chatke vo švajčiarskych Alpách, hneď sa cíti inak. Spoločnosť jej robí mnoho ďalších ubytovaných hostí na čele s Lukom. Chalanom, ktorý je presnou kópiou jej. Vtipný, dobrosrdečný so skvelou povahou. 
 
Mína sem ale prišla nájsť mier a pokoj, nie si niečo začínať s niekým novým. Srdcu však nerozkážeš. 
 
 
A ja milujem ženu, ktorá sa mi vrhá k nohám, delí sa o čokoládu a je neustále pripravená na ďalšie dobrodružstvo.“      

 
Chata vo Švajčiarsku má zatiaľ asi najkrajšiu obálku  zo všetkých siedmich častí, ktoré u nás zatiaľ vyšli. Takže ma kniha zaujala aj touto sladkou, jemnou a upokojujúcou obálkou. Mala som celkom veľké očakávania, tie sa však celkom nenaplnili...
 
Príbeh Míny a Luka v krásnom Švajčiarsku, ktoré som mala možnosť navštíviť a dokonca tam aj pár týždňov pracovať ma zlákali na prvú. 
Keď som sa do príbehu pustila, môžem tvrdiť, že ma autorka hneď vtiahla super úvodom. Ďalej to bolo tiež celkom zaujímavé. Pekné opisy prostredia, skvelý opis pečenia, varenia, čokolády, syry, samé dobroty. 
Akosi mi ale v tejto knihe chýbal nejaký "vibe", ktorý by ma pohltil a nútil čítať, užiť si knihu plnými dúškami. Neviem, možno to bolo aj tým, že som pred týmto príbehom čítala niečo veľkolepé a moja latka bola nastavená príliš vysoko. 
Nevadí, pretože aj tak sa mi páčilo Švajčiarske podnebie, nátura ľudí, ktorí sa v knihe pohybovali. Len to niečo magické mi tam chýbalo. 
Táto kniha je ale rozhodne skvelou oddychovkou, ktorú si stopercent užijete pri skvelej čokoláde a dobrom syre. Verím, že si ju nenecháte ujsť a posúdite sami 😉.    
 

 
 
Za príjemné čítanie ďakujem PreSkoly.sk.
Knihu si za skvelú cenu kúpite tu:
 
 
 

 



 
- krásne čítanie, vaša Miška💜












You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *