V znamení nefritu

by - 4.7.24


V znamení nefritu
Majka Danihelová


Pôvodný názov: -
Žáner: fantasy, romantika
Séria: Kronika strateného impéria
Diel: 3.
Rok vydania: 2024
Vydavateľstvo:
Venupress
 

Ametystový les nie je taký, ako býval kedysi, pred príchodom Meggie. Práve ona dopomohla ku katastrofickým udalostiam, ktoré les postihli. Po tom všetkom túži vrátiť sa domov, čo však nie je také jednoduché. Isté bytosti by jej vedeli pomôcť, preto sa zaviaže nájsť artefakt výmenou za svoju slobodu a návrat. Netuší však, že to nebude len také jednoduché dobrodružstvo, ale nebezpečná jazda. 
 
Možnože to opustenie Ametystového lesa a všetkých kamarátov nebol až taký dobrý nápad. Spojiť sa prísahou s nebezpečnými bytosťami, plniť ich úlohu, ktorá je nadmieru ťažká, no Meggie verí, že ju zvládne.
 
Všetko však musí riešiť za pochodu a na vlastnú päsť bez svojich kamarátov a blízkych. Stretáva nových ľudí, zisťuje nové informácie a dostáva sa bližšie ku svojmu cieľu. Keď ju však niekto nečakane navštívi, takmer všetko sa skomplikuje.
 
Ako sa vyvinie vzťah Meggie a Ametystového lesa, či vzťah so Sky-om? Všetko a ešte viac sa dočítate v magickom fantasy príbehu pokračovania série Kronika strateného impéria 3.      


 


Pozrela som sa na naše spojené ruky. Zahmýrila som prstami a pustila ho.  
Zvládnem to.“     

 
Kronika strateného impéria je návyková fantasy séria, ktorú keď začnete čítať, nebudete chcieť skončiť. Séria o Ametystovom lese nesie už tretie pokračovanie, ktoré je aj tentokrát nabité poriadne nebezpečným dobrodružstvom, láskou, smútkom, nečakanými udalosťami a odhaleniami.

Nerozumiem a vzdávam hold autorke Majke za to celé prepojenie a premyslenie príbehu. Znova to bolo dokonalé, silné, miestami ťažké čítanie, ale poriadne spracované. Veľmi sa mi páčilo, akým smerom sa príbeh uberal, aj keď mne tam trošíčku chýbala väčšia erotika, romantika, ale Majka mi to ku koncu fajne vynahradila, a tak som sa tešila zo Sky-a a Meggie.

Meggie zo seba robila neporaziteľnú hrdinku, čo mi pripomenula Violet z Dedičky ruže. Badass, z ničoho si nič nerobila a prežila aj vlastnú smrť. Sky-a som milovala, stále to bol ten istý dobro-zlý budúci kráľ, ktorý sa stará o svoj ľud. 

Túto sériu odporúčam všetkým milovníkom fantasy príbehov a už teraz odpočítavam dni do vydania pokračovania.
 
  
 
 
 
Za túto premakanú fantasy knihu vďačím skvelému vydavateľstvu Venupress ♥.
 


 






 




 

- prajem vám príjemné knižné momenty,
Miška💛

























You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *