Jackpot hry

by - 4.7.24


Jackpot hry
Ivana Petrová


Pôvodný názov: -
Žáner: Erotická romanca
Séria: -
Diel: -
Rok vydania: 2024
Vydavateľstvo:
Veupress
 

Blíži sa čas stužkovej a Lia nechce byť na nej sama, bez chlapa. Skrsne jej nápad, ktorý by nemusel byť úplne najhorší. Chce si nájsť niekoho, komu sa bude páčiť a kto ju bude obdivovať aspoň na jeden deň. A tak sa rozhodne osloviť Denisa. 
 
On je sexy mladý hokejista, ktorý je známi rôznymi úletmi, a aj preňho by to bola vhodná príležitosť, ako sa zbaviť médií. Veď jeden večer, to bude malina. Keď obaja pristúpia na podmienky, netušia, že to nebude také jednoduché.
 
Niekoľkotýždňová dohoda sa zmení na niečo viac, čo nikto nečakal. Do života Lii vstupujú mnohí noví ľudia, ktorí ju robia šťastnejšou a menia jej doterajší život. Ukazujú jej, ako skutočne žiť a nevzdávať sa. 
 
Lia a Denis majú pred sebou mnohé životné skúšky, ktoré buď prekonajú, alebo ich úplne zničia. Nečakané udalosti, návraty, ale aj straty, ktoré zatrasú aj s tými najsilnejšími.     


 


Netúžim po lacnom dievčati, ktoré v realite odhaľuje takmer toľko ako v spálni. Dospel som a práve brat mi ukázal, že najdôležitejšími stránkami ženy sú jej prirodzená krása a úprimná podstata. Ukázal mi, že ženy, ktoré sa samé núkajú, nie sú ženami, ale iba hračkami vhodnými na jednorázovú záležitosť. Mal pravdu, ako vždy.“     

 
Hokejová romanca, ktorá vás zaujme na prvý pohľad sexy obálkou, a keď ju otvoríte, zaujme aj krásnym spracovaním kapitol a neposledne príbehom.
 
Príbeh o Lii a Denisovi je určite sexy a plný hokeja. Ja som sa do príbehu okamžite zamilovala. Hlavné postavy mi hneď padli do oka, pretože boli príjemné, mladé, nerozvážne, ale časom dospievajúce charaktery ukázali, ako sa to robí. 
 
Tento príbeh poteší každú romantickú dušu a fanúšičky hokeja, čo ja rozhodne som.
 
V knihe je badateľné, ako sa postavy vyvíjajú, dospievajú a stávajú sa silnejšími. Síce to zo začiatku vyzerá náramne jednoducho a krásne, prejde to do niečoho oveľa silnejšieho a ťažšieho. Príbeh rozhodne nesie poučenie, napríklad, že všetko by sme si mali vopred skutočne overiť, poučiť sa zo svojich chýb a ísť za svojím srdcom.
 
Hlavné postavy a hokejový príbeh som si poriadne užila a veľmi sa mi páčila chémia medzi Liou a Denisom, ktorá bola parádne spracovaná, a tiež krásne výroky, ktoré kniha obsahuje a rozhodne chytia za srdce. ♥ 
 
  
 
 
 
Za túto romantickú hokejovú knihu vďačím skvelému vydavateľstvu Venupress ♥.
 


 






 




 
- prajem vám príjemne strávené chvíle s touto knihou,
Miška💛
























You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *