Aplikácia pre knihomoľov//Storki

by - 29.9.18

Si vášnivý čitateľ? 
Alebo radšej píšeš?
A preferuješ niekedy skôr smartfón?

Mám pre teba skvelú správu!





#storkiappka je aplikácia, ktorú pre nás vymyslel Humbook a môžeš si ju stiahnuť ak máš operačný systém Android alebo iOS.

Je zadarmo a má asi cca 4MB, takže nepotrebuješ ani veľkú voľnú pamäť. 

Do aplikácie sa môžeš prihlásiť cez Facebook alebo cez Google. No kľudne môžeš prejsť aj bez prihlásenia. 



Aplikácia ponúka široké spektrum žánrov od Krimi po Fan fiction. Myslím si, že každý si tu nájde to svoje.
Čo je však nezvyčajné na tejto aplikácii, je štýl písania. Nejde len o také obyčajné príbehy. Tieto príbehy sú písané vo forme chatov (SMS/Messengerových správ).

A ešte väčšie plus je samotné písanie príbehov. 
Snívalo sa ti niečo cez noc, čo chceš vykričať do sveta? Tak to napíš.
Rád sa strácaš vo fantázii? Tak o tom napíš.
Chceš sa podeliť s humornými hláškami? Tak aj o tom napíš.

Naozaj môžeš písať o čomkoľvek a rozvíjať svoju kreativitu. 
A hlavne nemaj strach sa vyjadriť. My si prečítame všetko :)



Len vás vopred upozorňujem. Keď raz začnete, už nebudete vedieť prestať :D 

Mne sa veľmi táto aplikácia páči a som rada, že sa niečo takéto vymyslelo. 
Nielenže sa mi teraz lepšie cestuje zo školy domov, keď mám po ruke mobil s touto appkou, ale nemusím so sebou na krátke vzdialenosti vláčiť ťažké knihy.  :)

Čo hovoríte vy? Vyskúšali ste aplikáciu?

Ste skôr čitateľ alebo ste už aj niečo napísali?

Dajte mi vedieť aby som si mohla niečo prečítať ;).

A mrknite na tento trailer, ktorý je wau, vydarený. :O






- Miška












You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *