Hraj fér

by - 15.9.18

HRAJ FÉR 

ENJA RÚČKOVÁ

 

  

žáner: NA

rok vydania: 2018

vydavateľstvo: CooBoo/Albatrosmedia



Alexis, ktorá nenávidí bývanie so svojím otcom, je nútená stráviť s ním aj s jej starkou celé leto. No to nie je to najhoršie. Celé letné prázdniny pomáha pri prestavbe a ešte musí tráviť čas s najhorším chalanom v celej dedine.





Jorik, vojačik, ktorý pomáha každému v dedine. Alexis ho z celej duše nenávidí no predsa len po čase začne k nemu čosi cítiť. Veď čo iné  jej ostáva, keď trávia spolu tak veľa času.




Jorik vie, že kedykoľvek sa mu môže niečo prihodiť na misii, preto sa nechce k niekomu viazať ani k Alexis.
Prejde niekoľko rokov, no Alexis naňho stále nedokáže prestať myslieť a strhávať sa zo sna s jeho menom na perách.
Stane sa z nej to, čo odjakživa chcela byť a plní si tak svoj sen.
Nečakaná udalosť ju prinúti vrátiť sa naspäť na Slovensko, do dediny, kde trávila väčšinu svojej mladosti. 
Čo sa však stane, keď stretne Jorika? Prebijú sa staré pocity napovrch, alebo to zakončia zmierením a každý si pôjde svojou cestou?

Ak som ťa nechala v napätí, a ty si chceš prečítať novinku od Enji Rúčkovej, neváhaj :).









Konečne niečo nové od Enji :3 :3. S týmto pocitom som šla do tejto jej knihy Hraj fér.



Príbeh vojaka s dievčaťom, ktoré sa bezhlavo zamiluje ma chytil za srdce. Možno sa pýtate čím, keďže som čítala nie pozitívne reakcie.
Mne osobne sa príbeh páčil práve tým, že bol iný. Až do poslednej stránky som nevedela, čo sa stane s osudmi hlavných postáv. Aj keď niekedy som mala chuť ich poriadne vyfliaskať pretože ma to ich správanie nenormálne zabíjalo a nudilo zároveň, no tiež ma strašne bavilo, pretože mi celý príbeh pripomínal skutočnosť. Realitu v akej žijeme aj my teraz a takto to u nás chodí.

Takto sa správame my, zamilované dievčence, a takýto sú chalani, vojaci. V živote to nie je nikdy ružové, ľahunké a také aké si to my predstavujeme. Presne táto kniha nám to ukazuje, nie ako iné knižné príbehy :).

Chápala som zmýšľanie Alexis, jej túžby a pohnútky.

Tiež som vedela pochopiť Jorika a jeho nehrnutie sa do seriózneho vzťahu.




Hraj fér ti odporúčam ako oddychové čítanie na dlhé jesenné noci. Vlastne, ešte stále je leto :D
Ak máš rád Enjin štýl písania, tak určite siahni aj po tejto knihe. No upozorňujem, že môžeš byť sklamaný. 

Ak hľadáš čistú romantiku, či super mužskú postavu, tak radšej do tohto nechoď.
No ja osobne by som si chcela vyskúšať aj túto jazdu ;)



Ďakujem Albatrosmedia za vydanie tejto knihy a aj za ponuku zrecenzovania. 

Vy si ju môžete zakúpiť priamo u nich cez tento link:







Knihe Hraj fér dávam ako inak 4*.

Aké hodnotenie dávate vy? :)

 

-Miška


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *