Hodinka so Sarou Raasch

by - 16.9.18




Sníh nebo popel?

Led nebo oheň?

Mráz nebo noc?



Miluješ túto sériu? Chcel by si si o nej s niekým pokecať? A čo tak so samotnou autorkou série Sarou Raasch?


Sara príde na Humbook, z čoho sa ja veľmi tešíííííím :3. 
BTW, dúfam, že sa na Humbooku pekne krásne stretneme ;).

Nevieš ešte či sa tam dostavíš, nestihol si si kúpiť VIP lístok (normálne sú stále v predaji). Tak to rozhodne môžeš ešte stále všetko napraviť a dokonca k tomu si môžeš užiť hodinku so Sarou Raasch.

Šancu majú dokonca až 3 ľudia.

Jedinú vec, ktorú musíš spraviť aby si sa dostal do žrebovania je odpovedať rovnako na otázky kvízu, na ktoré odpovedala Sara.

Ale to nie je všetko!

Každý výherca dostane VIP lístok k tomu, aby ste si mohli aspoň na chvíľku pozrieť aj ostatných zahraničných autorov. 


No nie je to také jednoduché? 
Určite je, preto neváhaj, veď za to nič nedáš :), práve naopak - nič nestratíš, ale môžeš získať.

Pýtaš sa, ako sa dostaneš ku kvízu? Jednoduchým preklikom práve tu:







Ja sama som si kvíz skúšala a bola to zábava, no žiaľ, neuhádla som skoro nič. Upst.

Vám ostatným držím palce :). ♥

Určite mi napíšte, či sa vám podarilo uhádnuť všetky otázky.

Veľa šťastia.

- Miška

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *