Zámok v oblakoch

by - 20.12.18

Zámok v oblakoch 

Kerstin Gier







Žáner: Young Adult
Rok vydania: 2018
Vydavateľstvo: Cooboo
Čítané v: slovenčina
Typ: jednodielovka 






Fanny tohtoročné Vianoce strávili na zámku v krásnych Alpách. No ak by si niekto pomyslel, že jej závidí, nemá vlastne čo závidieť. Fanny tam totiž nerelaxuje a netrávi krásne dni oddychu, práve naopak. Pracuje ako chyžná a opatrovateľka a pomocníčka a vlastne robí všetko, čo nemá kto. No ak by si mala vybrať, čo neznáša najviac, tak to je rozhodne práca s deťmi. Pretože tie sú nevyspytateľné.



Počas týchto nenudiacich sa vianočných sviatkov strávených popri starých ľuďoch, Fanny spoznáva aj svojich rovesníkov. Dievčatá, praktikantky, ktoré majú navrch a dávajú to Fanny pekne vyžrať. Šéfov syn, okúzľujúci Ben, stojí pri Fanny aj keď jeho city sa ťažko derú na povrch. A potom je tu nenormálne sexi Tristan, ktorý je akoby vystrihnutý z módneho časáku.



Fanny trávi svoje unavené večery v malilinkej izbe s kamošmi Hugami. Tí ju navštevujú každý deň a sú jej jedinými skutočnými kamarátmi až pokým neprídu chlapci, ktorí jej pekne zamotajú hlavu.

Spoločne títo traja zisťujú skutočné veci, ktoré sa na zámku dejú, pretože toto nie je len taký obyčajný starý zámok siahajúci do oblakov, on je doslova magický. Fanny, Ben a Tristan prídu všetkému na chlp.


Túto knihu som zbožňovala od prvého pohľadu /keď som ju držala na letisku v Berline a rozmýšľala, či si ju kúpiť v nemčine :O a konečne sa odvážiť, no radšej som si počkala na preklad/. Áno, bola to láska na prvý šup :D.

Zo začiatku ma hlavná postava Fanny celkom iritovala, no neskôr som si ju obľúbila. Do deja sme sa hneď šupli, nebolo na čo čakať ani nebola nuda. Hneď to bolo dobrodružstvo.

Toto bola moja prvá kniha, ktorú som čítala od Kerstin a určite siahnem aj po jej ďalších dielach. Jej štýl je asi v opisovaní. Veľa vecí bolo samý opis, čo je fajn, no niekedy som mala chuť to len preskočiť a ísť ďalej /čo som samozrejme nespravila/.

Pracovný život na zámku bol však úplne vystihnutý. Sama brigádujem na recepcii a viem ako to chodí aj na iných pracovných pozíciach na tomto mieste. Pripomenulo mi to živo práve to "moje" miesto. Aj čo sa týka ubytovaných ľudí, práce, vyťaženosti. Vedela som sa s postavami stotožniť.

Ďalej oceňujem, že kniha nebola zameraná úplne na romantický vzťah ale riešili sa tam aj iné závažné veci, niekedy dokonca išlo aj o život. Sama som sa obávala, čo sa stane.

A už len kvôli tej obálke, och :O.


Zámok v oblakoch odporúčam romantikom ale aj neromantikom. Tiež tým, ktorí radi riešite akékoľvek záhady. Podľa mňa toto sadne každému. Taká skvelá jednodielna jednohubka k tomu ešte aj vtipná :D.


A v tomto vianočnom období je to must-read /musíš si prečítať/.




Za túto krásotinku ďakujem vydavateľstvu Albatrosmedia oddelenie Cooboo. ♥

Môžete si ju zakúpiť práve tu:





Knihu hodnotím 4*, pretože mi tam trošililinku niečo chýbalo ale inak to bolo dokonalé. 

Čo hovoríš ty na túto knihu? Aj tebe sa páčila? Čo iné od Kerstin by si mi odporučil/a? Daj mi určite vedieť pod recenziu.





- s láskou a vo vianočnom nádychu, Miška


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *