Jeden temný trón

by - 9.12.18

Jeden temný trón

Kendare Blake







Pôvodný názov: One Dark Throne
Žáner: Fantasy
Séria: Tri temné koruny
Diel: 2.
Rok vydania: 2018
Vydavateľstvo: CooBoo
Čítané v: slovenčina




Katharine, Mirabella, Arsinoe.

Tri temné kráľovné, ktoré stoja proti sebe. No kráľovnou, ktorá porodí ďalšie trojičky a bude vládnuť, môže byť len jedna. Ktorá to však bude?

Katharine, ktorá bola najslabšia, vstala z mŕtvych a je oveľa silnejšia.

Arsinoe odhaľuje pravdu o svojom dare. Našla si lásku a aj lásku ku svojej sestre.

A Mirabella, o ktorej si všetci mysleli, že je najsilnejšia, v skutočnosti nemá všetko pod kontrolou.

Sestry bojujú o jeden trón, o moc, o život. No nie je to ľahké. Všetky sú si takmer rovnocenné. Niektoré sestry pociťujú k sebe lásku a porušujú tým najväčšie pravidlo. No jedna ich stále nenávidí a chce ich vidieť mŕtve. Zmôže sa však jedna proti dvom?

Ich životy majú v rukách aj úplné iné osoby, ktoré rozhodujú o budúcej kráľovne. 
Dokonca aj mladíci, ktorí im dvoria, vedia prečo tak robia.

Kto bude porazení a kto vyhrá?



Po brutálnom konci prvej knihy som sa na druhú už veeeeľmi tešila. A konečne som dočítala, no teraz sa zasa teším na tretiu. 

Príbeh troch kráľovských sestier nesklamal. Akcia, napätie, láska, boj, vraždy.

Čo mi však išlo na nervy, bola postava Madrigal. Ja ju tak neznášam, totálne zbytočná. Ubližuje sama sebe, do deja veľmi neprispieva, ja by som ju dala zabiť :D.

O Josephovi neviem, čo si myslieť. Či bol naozaj taký hlúpučký, alebo to bolo tými čarami a naozaj konal len pod vplyvom.
Pietyr, ten je tiež taká záhada. Len tak spraví to, čo spraví, a potom sa snaží všetko napraviť. Hmm.

Teraz troška ku kráľovnám.
Kath - v prvej knihe mi bola sympatická, dokonca som s ňou súcitila. No v tejto sa pekne vyfarbila.
Mira - naivná s dobrým srdcom, ale s veľkou silou. Láskavá, neublíži ani muche keby záležalo len na tom.
Arsinoe - tej som fandila asi najviac, zdravé rozmýšľanie, vedela do čoho ide, že nie je taká silná ako ostatné.

Koniec bol tiež zaujímavý a viac nejdem prezrádzať.

Teraz môžeme len čakať, kedy vydajú tretiu a tým aj poslednú knihu.

Páčilo sa mi ako aj predtým prostredie, viac pohľadov, námet. Aj keď som možno trošíčku očakávala viac, v skutku to bolo fajn. Som zvedavá ako dopadne posledná kniha. :)


 
Za knihu ďakujem krásne vydavateľstvu Albatrosmedia, ktorý vydávajú skvelé knihy.
Túto si môžete zakúpiť u nich so zľavou a ešte s poštovným zadarmo:


Ak ste čítali Tri temné koruny, druhú časť určite nesmiete vynechať. 

Táto je podobne ako jednotka namakaná fantasy a je skvelým spoločníkom na dlhé večery.


 
Jeden temný trón hodnotím počtom 4*, pretože päťku si nechávam na poslednú časť, tak snáď nesklame ;).


- Miška
























You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *