Milion svetu s tebou

by - 28.4.19

Milion svetu s tebou

Claudia Gray








Pôvodný názov: A Million Worlds with You
Séria: Ohnivák
Časť: 3/3
Vydané: 2019
Čítané v: čeština


Marguerite je jediná, ktorá dokáže zachrániť všetky dimenzie ohrozené nebezpečným Wyattom Conleym, ktorý túži len po jednom.


No nie je však jediná Marguerite. Keď ju prepadne Zvrátená a povie jej čo ma za lubom, neostáva jej nič iné len sa vydať naprieč dimenziami po záchranu. Silou mocou sa snaží prekaziť plány Triadu. No nie je to také jednoduché. Každá dimenzia je jedinečná, každá predstavuje iný život, iné prostredie,iné storočie, iný kraj. 


Tentokrát možná nezamýšlí zavraždiť mě. Dost možná se chystá zavraždit celý tenhle svět.



Marguerite spolu s rodičmi, Paulom a Theom sa rozhodnú spojiť sily navzájom so svojimi ďalšími ja a premôcť Triad. Avšak, aj toto je príliš nebezpečné a v neposlednom rade nereálne. Iba ak by sa to dalo spraviť...

Paul si prechádza ťažkou situáciou. Rozštiepený do milión kúskov už neverí ani sám sebe. Vie, že Marguerite neskonale miluje, no nechce aby pri ňom trpela ba dokonca aby jej jeho druhé ja neublížilo. 

Meg verí, že sa to všetko vráti do starých koľají a budú spolu šťastní, no nie je to také ružové. 

Theo stále verí na lásku k Meg, no možno v inej dimenzii.



Keď sa všetko začne komplikovať, príliš veľa ľudí začne zomierať, Marguerite je nútená spraviť čosi, čo jej doposiaľ ani nenapadlo.

Ako sa skončí príbeh Paula a Marguerite? 
Ako skončia všetky dimenzie?



Posledná kniha tejto skvelej série a ja neviem, čo idem robiť.

Spočiatku som sa bála tohto cestovania medzi dimenziami, no neskôr som si to obľúbila. Niekedy bolo ťažšie pochopiť o kom je reč a kde sa nachádzam, no dalo sa to v pohode zvládnuť.



Veľmi som si obľúbila postavy Meg, Paula, Thea (a ten jeho zmysel pre vtip) a Meginich rodičov. Nenútené správanie, žiadne dokazovanie si niečoho. Príjemné čítanie, pekný príbeh.

Príbeh jednej silnej lásky, ktorá dokáže zabíjať, len aby docielila svoje. A príbeh druhej lásky, ktorá sa radšej obetuje ako by mal celý svet zmiznúť. Skvelo napísané, ľahko čitateľné (ak nerátame niekoľko fyzikálnych vysvetľovaní, ktoré boli super), rýchly spád. Paráda.

Veľmi ľúbim túto sériu a som rada, že som sa do nej pustila. Určite neľutujem. A toľko, koľko som precestovala počas čítania týchto kníh a hlavne tejto poslednej, som neprecestovala nikdy (zatiaľ) :D.

Aj keď sa musím priznať, koniec mi prišiel až veľmi jednoduchý. Čakala som niečo epické, akési vyvrcholenie. Trošíčka ma to sklamalo.

Autorka však bola minulý rok na Humbooku a ona je úplne skvelá. Ľudská bytosť, ktorá by s vami dokázala pokecať o čomkoľvek, kedykoľvek.



Ak ste fanúšikom sci-fi literatúry a neprekáža vám spojenie s romantikou, určite túto sériu nesmiete vynechať. Plus ak vám nevadí humor a kúsok napätia, nečakajte a poďte do tohto. Toľko pocestujete, že ani nebudete vedieť ako rýchlo ste sa kde dostali.

Príjemné, rýchle čítanie, ktoré si zamilujete.

 
Som vďačná kníhkupectvu PreSkoly.sk za poskytnutie tohto skvelého recenzného výtlačku ♥.

Pohodlne z domu, rýchlo a hlavne lacno si môžete túto knihu objednať práve u nich na stránke





 
Poslednú knihu série Ohnivák hodnotím 4,5/5. Ten koniec mohol byť trošinku lepší a premyslenejší. Nie až taký jednoduchý. No inak pecka.



Ako sa vám páčila táto séria? Ostali ste sklamaní alebo milo prekvapení? :)

- dočítania, vaša Miška :)










You May Also Like

1 komentárov

  1. Ja vážne premýšľam nad touto sériou (a už veľmi dlho), a ak sa mi podarí zmaturovať, tak si ju doprajem ako darček 🙄

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *