Obsidián

by - 13.4.19

Obsidián 

Jennifer L. Armentrout


Pôvodný názov: Obsidian
Séria: Lux
Časť: 1. 
Čítané v: slovenčina
Vydané: 03/2019
Vydavateľstvo: Zelený Kocúr

Daemon je arogantný mladý chalan, ktorému na ničom nezáleží okrem jeho sestry, ktorú nadovšetko miluje a jeho priateľom. Vie, že nie je dobré zahrávať sa s ľuďmi, keby mohol najradšej by sa ukryl niekde na samote, bez ľudí.

Keď sa však do domu vedľa prisťahuje mladá baba v ich veku, všetky jeho doterajšie záujmy sa zmenia. 


 Neopováž sa zaklopať na moje dvere!


Katy je knihomoľka celým svojím srdcom. Píše blog, kde pridáva recenzie o knihách a nahráva videá. Jej ďalšou záľubou je záhradčenie. 


Katy sa stretne so svojimi novými susedovcami. Nemôže uveriť svojim očiam. Aký sexi chalan to vedľa býva? Sexi, až kým neotvorí ústa. Namyslený chalanisko, ktorý má dokonale zlatú sestru Dee.

Dee a Katy sa stanú najlepšími kamarátkami, čo sa Daemonovi veľmi nepáči a snaží sa ich priateľstvo prekaziť. Ale prečo im nedovolí priateliť sa?

Katy si všíma, že je akosi všetko zvláštne. Jej susedia sa správajú podozrivo a dejú sa akési čudné veci okolo nich.

 Svietim? opýtala som sa.
Ako Slnko.

Čo sa deje? Príde na to Katy? A Čo Daemon, dostane rozum?


 


Pretože toto bolo úplne šialené - najväčšia šialenosť, akú som kedy vo svojom živote urobila. Horšia, ako ohodnotiť knihu jednou hviezdičkou, strašidelnejšia, ako žiadať o interview autora, ktorému by som predala aj svoje prvé dieťa, len aby so mnou spravil krátky rozhovor, hlúpejšie ako bozkávať sa s Daemonom.



Veľmi zaujímavá kniha, príbeh, na ktorý určite nezabudnete. 

Katy, Daemon a Dee sú trojka, ktorá sa navzájom dokáže predrať aj cez to najhoršie. 

Veľmi som si obľúbila takmer všetky postavy. Kopu času počas čítania som sa nasmiala.

Už hneď zo začiatku som mala pocit, že to bude super kniha (a ešte keď mi iné knihomoľky písali ich názory a veľmi mi ju odporúčali ♥).

Kniha je útla, prečítate ju na jedno posedeníčko.






Musím však povedať, že v knihe sa nachádzalo aj dosť chýb, či preklad bol nie vždy rovnaký. Napr. laptop bol raz preložený ako notebook a raz laptop.
Ale inak preložené frázy boli veľmi dobre prispôsobené nášmu slangu a mládežníckej reči.

Teraz už lne netrpezlivo čakám na pokračovanie :).

Na konci knihy ako BONUS nájdeme niekoľko kapitol z pohľadu Daemona ♥ a ešte aj náhľad na druhú knihu. Za tieto super bonusy majú aj u mňa veľký bonus ♥♥♥.

Ak si milovník fantasy, love-hate vzťahov, silného priateľstva a magických schopností, rozhodne si túto knihu musíš prečítať. Niektorí ju prirovnávajú k Twilightu, ale mne sa to také nezdalo. Toto bolo oveľa lepšie.





Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem skvelému vydavateľstvu Zelenýkocúr, ktoré sa rozhodlo vydať túto sériu Lux pod ich novou edíciou YaTy. Veľmi dúfam, že vyjdu všetky časti a že ich podporíme aj my tým, že si ich kúpime.










Knihu hodnotím 4/5* pretože verím, že pokračovania budú ešte lepšie a tak sa teším, že aaach.

P.S.: Ako sa vám páči táto séria? Ste radi, že bola preložená? Ak ju ešte nemáte kúpenú presvedčila vás moja recenzia? :)



S prianím krásneho víkendu, Miška :)





You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *