Rozhodnutie

by - 19.4.19

Rozhodnutie

Michaela Zamari


Žáner: Romantika/New Adult
Druh: Jednodielovka
Vydané v: 2019
Vydavateľstvo: autorka si vydala knihu na vlastné náklady



Raven sa po dlhej dobe rozhodne spraviť si dovolenku a to rovno spojí aj s bratovými narodeninami.



Obaja si užívajú svoju zaslúženú slobodu až pokým sa nezjaví tajomný chlap, ktorý tvrdí, že ich musí strážiť a to znamená, žiadne voľné dni bez neho.




Raven a Troy nechápu, čo sa deje. Neveria mu ani len nos medzi očami a snažia sa mu ujsť. Čo si to o sebe myslí? Že len tak z ničoho nič príde a ide tvrdiť, že ich musí ochrániť? Prečo? Pred kým? Čo sa to tu deje?

Rav ho z celej svojej duše nenávidí. Prekazil im všetky plány.


No nemajú na výber. Wyatt ich nespúšťa z očí. Stráži ich. Chráni ich. Hlavne Raven. Jej hrozí najväčšie nebezpečenstvo. Neopustí ju ani v práci.



No zatiaľ vyzerá všetko v poriadku, až pokým...



Tu nejde len o také jednoduché rozhodnutie, tu ide o viac.

Začína si uvedomovať, že jej Wyatt nie je ľahostajný, ale vie, že on určite k nej nič necíti. Preto sa musí rozhodnúť. Buď, alebo?


Je čas rozhodnúť sa...






Toto je už moja štvrtá knižka od Mišky, čo som čítala a musím sa priznať, že bola skvelá. Mohla by som dokonca tvrdiť, že až najlepšia. Aj ostatné sú dokonalé, majú svoje čaro, no táto obsahovala všetko, čo ľúbim a ešte kúsok viac.

Raven ako hlavná postava bola skvelo vykreslená. Mala svoje nedokonalosti ale to ju robilo dokonalou. Bola ostražitá aj keď niekedy to brala na príliš nízku váhu. Ale povedzme si na rovinu, kto z nás by myslel na nebezpečenstvo? 

Troy je najlepší brat ever. Už od začiatku som vedela, že ho budem milovať. Aj ja si prosím takéto bračeka!

Wyatt bol muž činu. Ničoho sa nebál a pre záchranu dokonca niekoho, koho ani osobne nepoznal, obetoval aj svoj vlastný život. 

Amanda, najlepšia priateľka Raven, bola tiež dobré číslo. Dúfam, že sa dočkáme ďalšieho skvelého príbehu, možno práve o Amande? 

Príbeh plný dobrodružstiev, napätia, svalov, sexi chlapov, humoru, vášne a lásky. Veľmi sa mi páčil, len ma mrzí, že bol krátky. Takže čoskoro si dám re-reading. Naozaj skvelá jednohubka so super dejom.

    Knihu som dostala od skvelej samotnej autorky Mišky Zamari. 



Z celého ♥ jej za ňu ďakujem, som rada, že som si ju mohla prečítať a dať aj Vám o nej vedieť. Verím, že sa dočkáme ešte aspoň takejto kopy skvelých kníh :) :*

Jej knižočky si môžete zakúpiť tu:



a ak ste ešte nečítali jej prvotinky tak recenzie nájdete tu:








Rozhodnutie odporúčam všetkým ako knihu na príjemné jarné čítanie. 
Ak ste milovníkom romantiky, napätia, strachu, svalov, sexi mužov určite poďte do tohto.
A aha, tá brutálna obálka? No nedonúti vás už len to čítať? 

Ako som spomínala, príjemná kniha, ktorá ma dostala. Za mňa plný počet a teraz poďte do toho aj vy :)

- krásne veľkonočné prežitie sviatkov prajem, Miška






You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *