Krízový plán

by - 9.10.20

 

Krízový plán
Michaela Zamari

 


Pôvodný názov: Krízový plán
Žáner: Beletria, romantika
Typ: jednodielovka
Rok vydania: 2020
Vydavateľstvo: autorka si knihu vydala na vlastné náklady
 
 
Knihomoľka Deana si hľadá podnájomníka, spolubývajúceho, ktorý jej pomôže splniť sen.
 
Teší sa na cestu za svojím priateľom do ďalekej Ameriky.
 
Nečakala však, že na jej inzerát sa ozve chlap. Mohla to predvídať, nemusela ho prijať, no dobre vedela, že nutne potrebuje peniaze, ktoré jej zaplatia jednosmernú letenku za oceán. 
 
Príde deň obhliadky bytu. Dea je prekvapená. Jej nový spolubývajúci, Miki, je veľký fešák, ktorý nemá priateľku a rozhodne stojí za hriech. Lenže Deana má priateľa, nechce ho podviesť, jej Američan je aj tak oveľa krajší, alebo...?
 
"فياليت الذي بيني وبينك باب يُطرق 💭 وياليت أطراف الأرض تُطوى فنلتقي🌎🌸 #جلال_الدين_الرومى
 
Je vidieť, že ani Mikimu nie je ona ľahostajná. 
 
Dohodnú sa na podmienkach a začína sa ich spoločný život. No má to jeden háčik. Ako dokážu spolu prežiť nezadaný chlap a sexi žena v jednej posteli, bez toho, aby sa jeden na druhého vrhli? Deana musí niečo vymyslieť. Rozhodne sa prísť s veľkou novinkou. Klamstvom. Zaklame Mikimu, že je lesbička, ktorá nemá momentálne záujem o mužov. 
  

Turkish Artist Abdullah Evindar Creates Fantastic Surreal Silhouette Photo Collages

Miki je rozhodne sklamaný. Prečo tie najkrajšie ženy musia byť lesbičky? 
 
S týmto ale dokážu obaja žiť v jednej domácnosti. 
Navzájom si pomáhajú, rozdelia si domáce práce, spoločne nakupujú, zriaďujú a upravujú určité miesta bytu. 
 
Ako dlho však dokáže Deana žiť s týmto klamstvom? Ako sa hovorí, lož má krátke nohy. 
 
Ako sa Miki dozvie, že Dea ale vôbec nie je na baby? Prezradí mu to ona sama alebo niekto iný? 
 
 
 
 
 
Ďalšia novinka od našej skvelej slovenskej spisovateľky je tuuuu!!!!

A ja som mohla byť jednou z prvých, čo si knihu prečítali. Veľmi si to vážim. ♥

Túto knihu môžete čítať ako jednodielovku, alebo aj ako pokračovanie knihy Osud nevyjednáva (predošlá kniha, ktorú Miška vydala), je to len na vás ako sa rozhodnete. 

Krízový plán ma vtiahol do deja už hneď na samotnom začiatku opisom z Mikiho strany. 
Neskôr sa dostáva k pohľadu Deany, ktorý dominuje celým príbehom, no objaví sa aj niečo z Mikiho strany :)

Dej sa nesie v príjemnej nálade, veľmi dobre sa čítala. Cítila som sa pri tejto knihe uvoľnene, aj keď miestami som mala strach z toľkých strán. No úprimne môžem povedať, že tých strán bolo aj málo :3

Táto kniha bola pre mňa oddychom v tejto hnusnej dobe. Bolo príjemné zaoberať sa starosťami niekoho iného, nie len svojimi. 

Deana a Miki boli najlepšie postavy, aké som za poslednú dobu mala možnosť v knižnej sfére objaviť. Úplne zlatí, milí, srandovní, vážni ale aj dobrí priatelia. Keď bolo treba, neváhali a išli pomôcť. Či už spoločne alebo každý sám.
 
Čo som takmer zabudla dodať je aká dokonalá je kniha aj z vonka. Krásna obálka, prvá strana ešte krajšia, ale čo ma mega najviac potešilo, sú obrázku bytu, v ktorom dvojica býva. Veľmi krásne, hneď som si vedela všetko predstaviť a aj som získala inšpiráciu ako najbližšie zariadiť svoje bývanie ♥. 
 
K tomu ešte playlist. Wau, kniha riadne prepracovaná :).


 
Z celého srdiečka sa chcem veľmi pekne poďakovať Miške. Ďakujem. že vo mňa stále veríš a som na Tvojom zozname :). 
 Držím palčeky a verím, že nám prinesieš ešte véééľa takýchto nadupaných kníh ♥
 

Prikladám link, kde si tento Krízový plán môžete zakúpiť nie len ako fyzickú knihu, ale aj ako e-knihu.



 

  
A pre najnovšie informácie hoďte follow Miške na instagrame, kde pridáva najnovšie infošky :)
 



 
Krízový plán je kniha pre teba, ak máš rád romantiku, chceš si oddýchnuť, zabaviť sa a spríjemniť si dni touto megaňou. A ešte ak ľúbiš víno, pridaj si ku knihe pohárik s tvojím obľúbeným. ;)

 
 
Krízový plán hodnotím ako krásnu knihu s príjemnými postavami. 
- prajem príjemné čítanie, Miška :)

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *